Asos'tan Alışveriş

12/03/2011




Onumuzdeki hafta katilmam gereken onemli bir davet var. Bunun icin gectigimiz gunlerde Asos sitesinden iki elbise siparis verdim. Tek endisem kargomun gumruge takilmasiydi. Ama neyseki sorun cikmadi ve verdigim siparisler 12 gun icinde elimde oldu. 

Ilk sectigim elbise siyah, onu arkasi dantelli, sifon ucu$ ucu$ bir model. Linki burada. 

Ikinci elbise ise biraz daha iddiali. Dar olur, uzerime yapi$ir diye bekliyordum ama bedeni tam istedigim gibi oldu, cok icime sindi. Onun linki ise burada. 

Asos'ta kargo dunyanin her yerine ucretsiz. Bazi donemlerde tum urunlerde %20 civarinda indirim oluyor. Acikcasi fiyatlarida zaten oldukca uygun. Turkiye'de bu kadar cici iki elbiseyi herhalde bu fiyata mumkun degil bulamazdim.

Buyuk ihtimalle o gece 2. elbiseyi giyecegim. Ayakkabi ve canta tercihlerim bir sonraki yazida. Stay tuned ;)

You Might Also Like

21 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. İkisi de birbirinden güzel resmen dibim düştü!! Güle güle giy :)

    İlk elbiseyi içine ne giyerek kombinlemeyi düşünüyorsun? Bir sonraki yazıyı merakla bekliyorum :)

    http://shopaholicdevamediyor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. elbiselere bayıldım.güle güle giyinin.yurtdışı alışverişinde gümrüğe takılmaması için en fazla ne kadarlık alışveriş yapabiliyoruz?150 diye biliyorum ben ama birkaç yerde limitin 75 euro ya çekildiğini okudum

    YanıtlaSil
  3. çok güzel elbiseler ,güle güle kullanın..sterlin bu kadar pahalı olmasa idi diyorum bazen:( yine de çok uygun değil bence fiyatları.kumaş ve işçilik kaliteleri nasıl ?

    YanıtlaSil
  4. bayıldım elbiselere,güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  5. çok güzellermiş gercekten güle güle giyin parlak olan daha iddalı duruo gercekten ama güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Elbiseler çok güzelmiş,özellikle ikincisine bayıldım.Güle güle kullanın.Sizin sayenizde asos.com'u da keşfetmiş oldum,çok güzel elbiseler varmış.Ben de sipariş vermeyi düşünüyorum da size bir şey sormak istiyorum.Yurt dışı alışveriş yasağı var ya,kargoda sorun yaşadınız mı ve fiyat kotası var mı?

    YanıtlaSil
  7. İlk elbisene bayıldım. Sitede çok güzel elbiseler var. İyi bir alternatifmiş. güle güle giy.

    YanıtlaSil
  8. banuşum çok havalı diyorum başkada bişi demiyorum! mujux

    YanıtlaSil
  9. SWL: cok tesekkurler, begenmene sevindim.

    Shopaholic: icine biraz daha kapali- siyah sutyen giymeyi dusunuyorum, baska seylerle denedim olmadi.

    Adsiz: evet, 150 euro diye biliyorum bende, o yuzden alisverislerimde limite uymaya dikkat ediyorum.

    gulcin; kaliteleri bekledigimden cok cok daha iyi cikti diyebilirim, kesinlikle verilen paraya deger.

    cokoprenses; cok tesekkur ederim.

    magendiea; kesinlikle cok iddiali :)

    adsiz; hayir, kargoda hic sorun yasamadim, alisverisinin 150 Euro'yu gecmemesine dikkat edersen sorun olmaz.

    smy; cok tesekkur ederim.

    ozge; canim benim, cok sagolasin. operim.

    YanıtlaSil
  10. Elbiseler gerçekten çok güzel, fırsat buldukça ben de Asos'a bakıyorum ama hiç sipariş verme cesaretinde bulunmamıştım. bedenine nasıl kara verdin?Ben 1.64m bounda 56kiloyum sence 8 beden bana olur mu?

    YanıtlaSil
  11. iki elbise de çok güzel ama 1.ye bayıldım ben;) güle güle kullan,
    ben de asostan sipariş vermek istiyorum ama cesaret edemiyorum, bedeni uymazsa ne yaparım diye düşünüyorum...kalıplar nasıl ki acaba? Teşekkürler,Özge

    YanıtlaSil
  12. merhaba,
    ben Fransa'da oturuyorum, birçok kez Asos'tan alisveris yaptim, ve geri gödnerdiklerim de oldu. Kalite harika, gelen mal resimlerdekilerle ayni ve en güzeli, müsteri hizmetleri çok iyi, ne zaman mail atsam hemen cevap geldi, çok hizlilar!! su ana dek hiçbir sorun yasamadim. kesinlikle tavsiye ederim herkese!!

    ayrica her iki elbiseyi de çok begendim :)
    blogunuzu uzun zamandir takip ediyorum, umarim daha siklikla yazarsiniz :)
    selamlar,
    B

    http://balladofseasons.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. super elbiseler bende briaz daha kilo verir vermez alicam bu elbiselerden.

    YanıtlaSil
  14. süpermiş bunlar iyi seçim sana da çok yakışıcak Banucum sevgiler iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  15. ben de asostan 7-8 tane elbise aldım, ayrıca takı ve de çanta gerçekten süperler ve bu ara sık sık %20 -25 indirime giriyorlar.

    YanıtlaSil
  16. asos u ben de tavsiye ederim, iade kabul ediyorlar, ve beden icin sitede ayrintili bilgi veriyorlar...simli elbise cok guzel bu arada

    YanıtlaSil
  17. İkisi de çok güzel, bayıldım ama parlak olan daha bi çekti beni. İyi günlerde kullanın. Üstünüzdeki haliyle de fotoğraflarsanız, bi de canlı canlı görelim :)

    YanıtlaSil
  18. siyah olan elbise 2 gündür indirimde :( oldukça uygun bi fiyata inmiş...

    YanıtlaSil
  19. banu hn size birşey soracağım asos tan alışveriş yaptığımızda gümrükte takılma problemi olursa nasıl sorunlar çıkıyor ve site güvenlimi yardımcı olursanız sevinirim hoşçakalın

    YanıtlaSil
  20. ben de beden konusunu çok merak ediyorum gelen elbieler ssizin beden ölçünüzle uyumlu mu ? herzaman giydiğiniz kalıba uygun mu daha dar ya da daha bol gibi problemler yaşadınız mı ?

    YanıtlaSil