Kaş Makyajı önemli!

12/21/2011



Bunca yildir makyaj yaparim. Ka$ makyajinin bu kadar onemli oldugunu, yuzun karakteristigini bu denli on plana cikardigini yeni yeni ke$fediyorum. (gerci ka$ makyaji yapardim ama oylesine... ustunde durmaz, pek onemsemezdim) $u bir gercek ki dolgun ve bicimli ka$lar baki$lara, yuzun ifadesine farkli bir hava veriyor. Bakiniz: Miley Cyrus!

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kesinlikle dolgun kaşlara sahip olmak için 2 aydır hint yağı kullanıyorum. Müthiş faydasını gördüm tavsiye ederim ;) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Benim derdimse çok dolgun kaşlarım var sinir oluyorum 14 günde bir kaşlarımı aldırmazsam dahada kalınlaşıyor.Bazen epşilasyon yaptırıp kalemle çizsem diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kizi ne yaparsa yapsin begenemiyrum ya :((

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Kesinlike dogrusun ;)

    http://eebbru.blogg.se/

    YanıtlaSil
  5. bu kızın o aplak suratı yok mu deli oluyorum

    YanıtlaSil
  6. tombul, sarkık ve çirkin...

    YanıtlaSil
  7. Şu kadını oldum olası hiç beğenmiyorum hiç asil ve güzel bir kadın değil...


    Sinem Y.

    YanıtlaSil
  8. öyleymiş daha bir kaç aydır kaş kalemi kullanıyorum ama çok önemliymiş cidden :D

    YanıtlaSil
  9. Ah miley...kenar mahalle dilberi seni

    YanıtlaSil
  10. topaç suratlı çakır gözlü köylü güzeli .. o saç modeli yüz tipine gitmiş mi hiç!

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle! inanılmaz değiştiriyor ifadeyi kaş. Ki benim fazla sayılabilecek ölçüde kaş takıntım vardır. Vee şu kaşlarım bi türlü istediğim gibi olmadı geldiii olmadı gitti. Millet de ne kaş var arkadaş, bende seyrek sepildek hıh. :)
    İnce kaş yaşlı gösteriyor bi de.
    Çam terebenti ve tatlı badem yağı eh şöyle böyle denilebilecek ölçüde işe yaradı ama sadece uzattığını farkettim :D

    İlk yorumda hint yağından bahsedilmiş. Denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  12. Ayrıca evde dahi olsam sürekli kaşlarımda kaş farım olur :) Kalem kullanmayı sevmiyorum. Kaş farı kullanıyorum. Kaş farı da güzel ve doğal duruyor. Tabi doğrusunu bulursan.

    YanıtlaSil
  13. kız çok güzel . çok beğendim kuzenıme benziyor

    YanıtlaSil
  14. Bence de doğal ve kalın kaşlar gözleri daha güzel gösteriyor.
    Ve Tabiki doğru kaş kalemi kullanmakta.
    Bu arada konu ile ilgisiz olsada blogunuzun çok eski takipçisiyim
    blogunuz ve yazılarınızı beğeniyle takp ediyorum .ben de yeni blog açtım ve artık blogunuz da yorum yazabildiğim ,ve blogunuz ile ilgili fikrimi paylaşabildiğim içn çok mutluyum.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Kas makyaji onemli ama gecen gun makyaj uzmani bir arkadasim kas makyajini her gun kullanmami onerdi. Ozellikle kalem, jel, kati kivamda boyalariy kaslara surdugumuzde kaslarin cikmasini engelliyormusuz. Toz makyaj kullan dedi, yani far gibi olanlardan.

    YanıtlaSil