Kırmızılı Kadın Natalie Vodianova

12/19/2011


Ojelerde kirmizi olmaliydi ki goruntu tamamlansin oyle degil mi?!?!

Yani kirmiziyi bende severim ama bu kadar degil! Cok kirmizi, coookkk...

You Might Also Like

20 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. tek sorun kırmızı olması değil, yahu baştan sona fiyasko bu elbise :S

    YanıtlaSil
  2. Cok fazla kirmizi olmus.
    http://eebbru.blogg.se/

    YanıtlaSil
  3. bende ayakkabı ve coraplarına takıldım. Açık ayakkabı ile çorap bence çok rüküş :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Çok kötü; saç ayrı berbat, makyaj ayrı, elbisenin biçimi ayrı.

    YanıtlaSil
  6. Çok kötü çook http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Aman Tanrım, bakamıycam...

    YanıtlaSil
  8. sahi kırmızı oje sürmeyi nasıl unutmuş :)))

    YanıtlaSil
  9. Sadece kırmızı olmakla kalsa neyse,elbise tam bi felaket :)

    http://tanricanindolabi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. çorap olmasaymış, iyiymiş :p

    YanıtlaSil
  11. Elbise kırtasiyelerde satılan 23 Nisan süslerine benziyor :)

    YanıtlaSil
  12. Ben elbisenin yaka ve kollarına koptum :) 80lerden bir uyarlama değil de direkt sandıktan çıkarılmış gibi.. şu açık ayakkabıyla çorap giyme işi her ne kadar son yıllarda pek trend ise de benim gözüme güzel gelmiyor.. elbise Valentino falan mı, bilen var mı, sanki onun işi gibi..

    YanıtlaSil
  13. Bildiğin kabus ya bu!! :)

    YanıtlaSil
  14. bencede cok fazla =/ ben de hic sevmedim abartili duruyo

    YanıtlaSil
  15. bence korkunç görünüyor :S kırmızı sever biri olarak bu görüntü içimi acıttı :D

    YanıtlaSil
  16. OMG! elbise kapalıçarşıda satılan nişan bohçaları gibi!gerisi zaten felaket hele iki bileğine de bilezik takmasına ne denebilir! bugün ne giyseme çıksa anında dersini verirler :)

    YanıtlaSil
  17. o ayaklar ne öyle yaaaa :// uffffff...

    YanıtlaSil
  18. şaka gibiii.sanırım ayaklarına kırmızı oje sürmüş ama :)

    YanıtlaSil