Zara imitasyon kürk ceket

12/11/2011


$urada gordum, begendim, aldim, sevdim.

$ubat gelsede artik Zara indirime girse....

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. harika birşey bu! güle güle kullan(:

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle çok elit! iyi günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  3. güle güle giy ablacım :) çok şık ben de kürklü yelek gibi gördüm birkaç yerde ama nasıl kombinleyeceğimi bilmediğim için almayı düşünmedim bununla ilgili yazı hazırlayabilirmisin ?

    YanıtlaSil
  4. Supermis! Gule gule kullan =)

    Ben de bugun Stradivarius'ta begendim boyle bir imitasyon kurk, almaya cesaret edemedim henuz =)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle iyi günlerde kullan.

    http://www.ahuatesel.com/2011_11_01_archive.html

    YanıtlaSil
  6. Ceketi giy gerisini düşünme Banucum :))Çok klass.
    Zara indirimi ne zaman sahi?
    Ben Ocak diye biliyorum.
    Kendimi ona göre ayarladım :))

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan cnm kürk bu sene çok moda:) yılbaşından sonra zara grubu indirime girer..

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. şubat değil ki ocak 2'dir zaranın indirim tarihi: )

    YanıtlaSil
  9. Ay bencede Zara indirime girse hemde hemen su an :)

    YanıtlaSil