2. Yılbaşı Gecesi...

1/20/2012


Bu kar Yilbasi gecesi yagmaliydi. Ama olsun. Bu sayede 2. Yilbasi gecesini yasadim. Tesekkur ederim Allah'im. Sen konuyu biliyorsun. Amin :)

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Süper bir fotoğraf. Evinin önü mü merak ettim de :)

    http://www.trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. aaaaaaaaaaaa bursa almira otel o akşam ben orda balo salonundaydın cnm

    YanıtlaSil
  3. ozlemisim ben postlarini ,hergun girip girip kontrol ediyodum . Belki bi fotograf ama yine bisey . Alistim ben hergun salincaktaikikisiye bakmaya ..:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. ben de çok bekledim yeni yılda yağmasını ama ocak bitmeden gelmesi de güzel:)

    YanıtlaSil
  6. :=))

    ben konuyu bilmiyorum ,
    ama mevzuu ve resim harikaaa !!!

    YanıtlaSil
  7. Böyle şeker bir dua ve şükür bir arada cümle duymamıştım ahah, tüm dileklerin kabul olsun bu yıl dilerim:D

    YanıtlaSil
  8. en sevdiğim duayı etmişsin.yerine ulaşmıştır umarım. :)

    YanıtlaSil