celebrity bile olsan kadın olmak zor, hamile olmak daha da zor!!

2/28/2013




Hamile Jessica Simpson'i gorunce gozlerime inanamadim. Tam bir yarim dunya olmu$. Vallahi unlu bir kadin olmak pek cok acidan zor, bir de bu hamilelik, kilolar, kafa kadar buyuyen memeler filan derken fiziksel goruntu baskisi insani yer bitirir. Hele bir de goz onunde olan bir celebrity'sen dogumdan sonra o kilolalari verene kadar magazinden cekecegin var! Zorrrr, zorr...

*celebuzz

You Might Also Like

54 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Okadar kiloya , platform ayakkabiyi nasil giyiyor ve yuruyebiliyor ben ona takildim simdi :))

    YanıtlaSil
  2. o doğurdu doğuracak haliyle 20 cm topuklu nasıl giyipte yürüyor vallahi pes

    YanıtlaSil
  3. ooof yaaa. vazgeçtim bebek yapmaktan.. ooff daral geldi valla en az 20 kilo almış gibi bence..

    YanıtlaSil
  4. yani ben de hamile hamile o topuklulari nasil giydigini merak ettim. ayrica elbisesinin modelini, anlayabildigim
    kadariyla kumasini cok begendim. ama hep benzer tonlari kullanmasi hosuma gitmedi. sanirim kilolari kafaya taktigindan boyle monoton takiliyor jessica

    YanıtlaSil
  5. aman allahim ilk sayfayi acttigimda photoshop fln sandim.....madem hamilesin oo topuklularla yurumek ne mantik ki?

    YanıtlaSil
  6. Amanın...Yanlış elbise giymiş ama. Göğüsleri fena göstermiş o kesim.

    YanıtlaSil
  7. Tanrım kaçız doğuruyordu ablam ? 4? 7? :D

    YanıtlaSil
  8. Viiiyyyyy nolmus banus bu jess!

    YanıtlaSil
  9. yuhhh tanıyamadım yaffuuu,elbise de kötü seçim offf ki ne offf...

    YanıtlaSil
  10. Ohh bu ne böyle ya bizde hamile kaldık ama bununki farklı bişey o göğüsler ne öyle inanamadım

    YanıtlaSil
  11. Bende uzun boylu yapılı biriyimdir hamileyken en çok korktuğum 20 küsür kilolar almaktı şükür 12 kilolayla hamileliğimi tamamladım ki ben hamileliğimin son günlerinde gemi gibi oldum deyip üzülüyordum Jessica Simpson'un şu halini görünce kendimin hamile halini Ebru Şallı'nın hamileliğindeki hali gibi hissettim.:)))
    Bu arada bende bi kere 6 aylık hamileyken bir kerede 8 aylık hamileyken 15er santimlik topuklu ayakkabılar giymiştim ama o da arkadaşlarımın düğünüydü ondan ötürü yani fakat korkmayın gayet rahat yürünüyor göbek o kadarkende:)

    YanıtlaSil
  12. Ayakları hariç her yeri şişmiş. Jessica 'nın havasıda buraya kadarmış.

    YanıtlaSil
  13. o kadar paranın içinde bu kadar bilinçsiz ve sağlıksız, kontrolsüz gebelik, pess. eğer 5iz ya da tosun falan doğurmayacaksa tabi

    YanıtlaSil
  14. Birde su victorias secret mankenleri dogumdan alti gün sonra yine incecik genc kiz gibi olmuyorlarmi, artik hamilelikte bile rahat yok ; )

    YanıtlaSil
  15. inanılmaz kilo almış çok zor olsa gerek o kadar kilo ile yürümek:(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Memeler korkuunncc,ama o kiloya ayaklar incecik hic sis yok cok ilginc :))

    YanıtlaSil
  17. Gogusler,gobek falan fena da o topuklularla rahatca o haldeyken yuruyebildig icin benden ayakta alkisss !!

    YanıtlaSil
  18. Şoktayım şuan nasıl gelmiş bu hale :S

    http://modaveotesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. İlk kez bu kadar kilo alan birini gördüm:)

    YanıtlaSil
  20. Fazla söze ne hacet,göğüsler olayı bitirmiş:)
    modask.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. çok hamile gördüm ama bu çok çirkin, elbise ve ayakkabı seçimide katkıda bulunmuş...
    gerçekten işi zor...

    YanıtlaSil
  22. çocuk 3 oda bi salon rahat rahat oturuyodur iştee:)

    YanıtlaSil
  23. öyle bir bakmışki sanki insanlığın beklediği bebeği doğuracak gbi..

    YanıtlaSil
  24. Banu,
    sayfanda hic sabahlik bulamadim...bu aralar bi sabahliktir ariyorum..sabah uyandigimda uzerime alayim oglene kadar depresif takilabilecegim icine gizlenebilecegim renkleri ile beni cekebilecek hafif bir sabahlik..
    cok samiimi hitap etmisim ama napiim ben 2008 den beri takip ediyorum :) ebrukurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Banu,
    sayfanda hic sabahlik bulamadim...bu aralar bi sabahliktir ariyorum..sabah uyandigimda uzerime alayim oglene kadar depresif takilabilecegim icine gizlenebilecegim renkleri ile beni cekebilecek hafif bir sabahlik..
    cok samiimi hitap etmisim ama napiim ben 2008 den beri takip ediyorum :) ebrukurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Tamam o kadar kiloyu aldin ona bisey demiyorum gene, ama o kadar yanlis bir eliseyi hangi akla hizmet giydin hic mi aynaya bakmadin ust tarafta ki gobekleri gercekten korkunc olmus!

    YanıtlaSil
  27. o ayakkabılar dışında güzel :)

    YanıtlaSil
  28. allahımmm :( bunuda gördükten sonra asla hamile kalmak istemiyorum felaaket..! ama o topuklarla yürüyebiliyorya kocaamann bi,r alkışş...

    YanıtlaSil
  29. Şaka gibi,o kadar kiloya yanlış kıyafet seçimi.Beni en çok göğüsleri şaşırttı. :0

    YanıtlaSil
  30. memelerden üç çocuk çıkaracakmış gibi duruyo

    YanıtlaSil
  31. ne olursan ol yine gel!!!!

    YanıtlaSil
  32. Valla Banucuğum, paparazzilerin rahatsız etmesine, basının kilolarını takip etmesine gerek kalmamış, tüm hemcinsleri hamilelik yaşasın yaşamasın veriştirmişler Jessicaya, hemi de taaa Türkiyeden... Kimbilir kendi vatanında neler diyolardır. Hamilelikten her kadın farklı etkilenebilir. Kimi herşeyden iğrenir 9 ay kusar, 9 kiloyla bitirir (ona da bin türlü ayrı laf söylenir bilip bilmeden). Kiminin iştahı o kadar açılır ki doyamaz yer de yer.. Kimi hormonların oynaması yüzünden, özellikle tiroid, çok yemese de şişer.. Kiminin vücüdu su toplar yağlanmasa da şiş görünür... Sonuçta JS de bir kadın ve hamile... Doğumdan sonra coachlar, diyetisyenler, spor hocaları düzeltir onu, merak etmeyin...

    YanıtlaSil
  33. yürürken baya zorlanmış olsa gerek xD

    YanıtlaSil
  34. oy prenses post yazmıs sonundaa:) diyebliirimki topuklularla nasıl yuruyor hic anlamadım yarım dunya haliyle..
    bloguma beklerim : http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Yazık kadına demediklerini bırakmıyorlar. Jessica çok hoş bir bayandı kilo alınca hemen yerin dibine sokmuşlar magazincilerin bakış açısı işte. Çok tatlı bence nasılsa celebrityler hemencecik eski formlarına kavuşabiliyorlar biz gibiler mi ki

    YanıtlaSil
  36. göğüsler karnından daha büyük.bebek yolunu şsşırmış sanırım.yada 3 bebek var o vücutta:D

    YanıtlaSil
  37. blogunun tekrar aktif olmasına çook sevindim sen benim ilk takip ettiğim bloglardansın hatta ilham kaynağım ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  38. uff baya kötü,ben normal zamanda giyemem o platformları bide hamile olsam tepetaklak olurdum heralde:)

    YanıtlaSil
  39. bı dk bır cocuk mu cıkıcak ordan nasıl ya o gogusler nasıl olmus zaten mayalı bır tıpı vardı ama cok fazla

    YanıtlaSil
  40. ayakkabıdan ödün vermemiş ama :)

    YanıtlaSil
  41. elbise secimi de yanlis olmus ya. ic camasiri da yanlis.neyse ne diyelim bir yol gosteren olsun ona artik:)
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil
  42. Vay canına, demek kilo almak ölümle eşdeğer yurdum kadınının gözünde.

    YanıtlaSil
  43. amanınn amanınnn neler olmuş zavallı kızcağıza

    YanıtlaSil
  44. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  45. doğursa diyorum artık :D

    http://hertelden-rapsodi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  46. Merhaba, blogun muthis takibindeyim, senide beklerim bloguma, trendberry.blogspot.com

    YanıtlaSil
  47. hayretler içinde bakıyorum sadece.. :)

    YanıtlaSil
  48. 5iz miymiş ki acaba. Allah yardımcısı olsun :/

    YanıtlaSil
  49. normal bir hamile..ebru sallı, cağla sikel, victoria beckham filan derken 0rtalama 8 kilo alarak bebek doğurup kırkı cıkmadan eski haline dönenlere o kadar alıstık ki normal hamile gördüümüzde bakakalıyoruz..şaşıracak endişelenecek bi durum yok..iki hamileliğimde ortalama 20 ser kilo almıstım yemediğim halde vücudum ödem yapmıs çok..olabiliyo böyle seyler..(benim için de endiselenmeyin ödemlerimden geriye pek bişey kalmadı çok şükür)

    YanıtlaSil
  50. Yani tamam ama kızın biraz fazla üzerine gitmediniz mi :) Yes, she is not one of a kind Ebru Şallı!

    İnşallah çocuğu sağlıklı olur. Ve kendisi de bu kilolardan kurtulur. Stop.

    YanıtlaSil