clinique hediye zamanı

2/28/2012



Beklenen Clinique hediye zamanı başladı !!

Clinique’in en çok satan ürünlerini deneyerek harika bir cilde kavuşmak şimdi çok daha kolay. 25 Şubat- 11 Mart arasında Clinique standlarından yapacağınız 1 cilt bakım kremi veya serumu olmak üzere 3 ürün alışverişinizde Clinique’in en beğenilen 9 ürünüyle dolu 232 TL değerindeki setiniz hediye.


Hediye içeriği
Even Better Leke Giderici Nemlendirici SPF 20 7 ml 
Even Better Fondöten Neutral 7 ml 
7 day scrub Peeling 30 ml 
All About Eyes Rich Göz Kremi 5 ml 
Take The Day Off Göz Makyaj Temizleyici 30 ml 
Blushing Blush Bashful blush Allık 1,8 g 
Allık Fırçası (şeffaf çanta içinde)
High Impact Mascara Siyah 3,5 ml 
High ımpact Ruj SPF 15 3,6 g 

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. cilt bakım kremi denişmil ya,ddm gel de dahil midir?yada güneş kremi? tabii ki bu cilt bakım kremi grununa diyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ben aldım bundan. Ruj tam boy, galiba bir de allık tam boymuş, gerisi bildiğin tester. Cilt bakım seti almaya gittim, göz kremini de önerdi, ben de sordum tester'ınız var mı? Deneyeyim de alayım gibi. Kadın tester yok dedi, neyse alacaklarımı aldım, sonra bu kutuyu verdi, içinde tester'ını istediğin göz kreminin tester'ı. Bir sürü şey alarak ulaşabildim yani tester'ına. Ne kadar saçma ya. Tester vermeyen markadan tiksiniyorum. Belki cildime göre değil, nasıl bileceğim, illa para mı vermek lazım? Sonra da çöpe gidiyor zaten, uymazsa. Pıhh.

    YanıtlaSil