merhaba dünyalı! ben angelina jolie

2/28/2012






Angelina'nin son donemdeki elbise tercihlerini bir araya getirdim. Ozellik elbiselerde degilde duru$, baki$lar, tarzda on plana cikiyor. Hatunu seyrettikce ezik ezik eziklendim :) 

You Might Also Like

33 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Her fotoda aynı küstah ifade, yeryüzünde sizin sahip olmadığını her şeye sahibim bakışı! Bi vuracaksın dağılacak o suratı! En azından içimiz ferahlar:)))

    YanıtlaSil
  2. ki ben bu kadına taparım bu resimlerde hiç güzel gözükmedi
    çok yaşlanmış aşırı beyaz ne bileyim . ama yinede bakışı yeter ;)

    YanıtlaSil
  3. Sırf Alışveriş Danışmanı'nın yorumuna katıldığımı ve beni çok güldürdüğünü belirtmek için bırakıyorum bu yorumu. AHAHAHA "Bi vuracaksın dağılacak o suratı!" tam da benim söyleyeceğim birşey.

    Bu arada bu kadının vücudu gerçekten insanlıktan çıktı. Hoş göründüğünü söyleyemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Harika bi başlık süpersin

    Ülkü

    YanıtlaSil
  5. Her karede acayip bir özgüven var kendinden, duruşundan, güzel olduğundan emin bakışları var, kıskanılması normal yani :)

    Ülkü

    YanıtlaSil
  6. Alisveris Danismani ne demisse aynen katiliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bakılacak sadece kafası kaldı.Bu duruş da şu turist filminden kalma sanki..Hala oynuyorum,bakınız..

    YanıtlaSil
  8. kemikleri sayılıyor resmen. güzel olmak buysa bu kadın bilmiyorum güzel bile değil....

    YanıtlaSil
  9. Kadın güzel(di ) şimdi o kadar zayıfladı ki,benim içim acıyor resmen!

    YanıtlaSil
  10. anjelinaya bakınca sırf kafasını görüyorum çünkü vücudu yok olmuş bence çok felaket görünüyor. Azıcık etine dolgunlaşması lazım. Kemik üzerinde damarlı damarlı bacaklar kollar en üstdede kuru bir kafa. Artık dünyanın en güzel giysisinide giyse bence hiç bir çekici yanı kalmamış artık...

    YanıtlaSil
  11. Amaaaannn takmayalim kafamiza sekercim, allahtan tr de deil bak :)

    YanıtlaSil
  12. Kim ne derse desin bende bayılıyorum bu hatuna :)başlık ve alışveriş danışmanının her zaman ki espirili bakışı süper:))
    Evet bu hatunnlar dünyalı değil kesin:)

    YanıtlaSil
  13. vallahi kusura bakmayın...ben bu sıkıcı tarzdan fena halde sılıkıldım..saç aynı, duruş aynı, makyaj aynı, sadelik minimastlik adına bomboş bir görünüş...

    ve en son bence oscar faciası..bu bacak açma çok fazla zorlama ..ben buradayım ben buardayım diye bas bas bağırmış ama olmamış ya.. hele bir de bu kadar kemikli bir bacakla olmamış.. ve bu duruş o kadar çalışılmış o kadar çalışılmış ki.... olmadı olmadı... bu arada bu sene ben jennifer aniston'ın oscar fotograflarını yakalayamadım.. var mı onu gören? bu kadını görünce aklıma hemen o geliyor.. ne fena değil mi??

    yonca

    YanıtlaSil
  14. Söz´e güldüm, süper olmus ve yerinde! Kadin gercekten uzayli gibi : D

    YanıtlaSil
  15. Ay bana çok itici gelmeye başladı hele en son Oscardan sonra ...


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Ozellikle oscardaki secimi son noktaydi. Bayildim.

    YanıtlaSil
  17. Angelina Jolie dünyanın en güzel kadını mı? postunuzdan sonra burdaki fotoğraflarını beğenmenize şaşırdım açıkçası, hala aynı zayıflık, kocaman kafa ve dudaklar herşey aynı yani.

    YanıtlaSil
  18. Öyle ya da böyle çok farklı bir kadın ve hiçbir zaman yokolmayacak bir havası var.Tek kol kocaman çiçekli beyaz elbisesi ise beni benden almıştır.Duruş bakış tarz 10numara bence..

    YanıtlaSil
  19. Baksın küstah küstah hakediyo resmen. Şu kadından şu dudaklardan şunun toplamından bi tane daha gelmedi. Bizim kadınlara bıraksak parçalıycaklar zavallıyı

    YanıtlaSil
  20. Şu kadının ki gibi dudaklarım olsa intihar ederim.İdeal dudak Scarlett Johansson yada Monica Belluci'nin ki gibi olur.Bunu uzamanlar söylüyor.Zaten sevmezdim uyuşturucu müptelasını Oscar törenin de sütun gibi zannettiği bacağını göstermesiyle iyici gözümden düştü.Sevimsiz şey

    YanıtlaSil
  21. oscarlarda sunusu sirasinda bacagini yana atmasi cok dalga konusu oldu ama....

    YanıtlaSil
  22. Kadının yüzü çok güzel de iskeletleşmeden önce daha iyidi şimdi bratz bebekleri gibi olmuş kafa kocaman vücut küçücük :D:D

    YanıtlaSil
  23. bence bu kadına açık renk saçlar yakışmıyor hiç hoşuma gitmiyo şu soluk saç renkleri :S biraz bronzlassa saçlarını siyaha yakın renk yaptırsa gözleri ortaya çıksa e biraz da kilo alsa tekrar onu sevebilirim:P angeline duy beni

    YanıtlaSil
  24. Bu kadını bir tek ben mı beğenmiyorum ne?! Güzel dudaklar ve burnu dışında orantısız koskoca bir kafa ve iskeletor anoreksik hastası bir fizik, itici ve hiç tarzım değil :)

    YanıtlaSil
  25. Hayranım bu kadına.. Kim ne dersin süper bir hatun.

    YanıtlaSil
  26. Hayranım bu kadına.. Kim ne dersin süper bir hatun.

    YanıtlaSil
  27. yazıyı görene kadar postun aşırı zayıflık hakkında olduğunu zannetmiştim^^
    bu kadını bu kadar kişi beğeniyorsa vardır birşey diye kendimi zorluyorum resmen ama yok!

    YanıtlaSil
  28. Bırakın güzelliği çirkinliği bence sağlıksız bir görüntüsü var...

    YanıtlaSil
  29. yok ya hic eziklenme valla. bence cok manasiz bir tip.
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil
  30. Alışveriş danışmanına tamamen katılıyorum :))) ve başlık şahane! Bir zamanlar güzelDİ.. Şimdi eller ayaklar çok itici. Kolundaki yazı yeni dikkatimi çekti ne yazıyor tam okuyamadım :S

    YanıtlaSil
  31. hepiniz çatlamışsınız kıskançlıktan valla. giydiğiniz dar badilerden pörtleyen kenarlarınızdan göbeklerinizden bin kat daha estetik bu kadın. gerçekten mükemmel bi kadın. bence azcık özgüvenini örnek alın da insanlara bakıp bakıp kötü eleştri yapmayı, hasetlenmeyi bırakın. '' ay çok güldüm '' laf ilkokul seviyesinde. söyleyeninde bol elbiseden bile pörtleyen göbeğinin olması cabası. ne diyim size. eğer böyle pis egolardan kurtulursanız bir gün sizde belki böyle özgüvenli bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  32. Hastasıyım. Zayıflığına, Brad Pitt'ine, diğer ünlülerin aksine duyarlı tavırlarına, seksi dudaklarına... Oyşş.

    Lezbiyenleşiyorum muntazaman.

    YanıtlaSil