Saç Dökülmesi & Tırnak Kırılması için Çinko ve Biotin

2/02/2012


Kendimi bildim bileli zayif ve cabuk kirilan tirnaklarim olmustur. Oyle uzatmak filan mumkun degil. Saclarim ise seyrek ve ince tellidir. Hep dokulurdu ama son zamanlarda dokulme degil adeta tutam tutam elime gelme durumu ba$layinca panik yapip internette biraz ara$tirma yaptim. Aramalarda karsima surekli cinko ve biotin ikilisi cikti. GNC'den aldim. Kullanmaya baslayali 3 hafta kadar oluyor. Bu kadar cabuk etkisini gosterir mi yoksa tamamen plasebo sendromu mu yasiyorum bilinmez ama saclarim artik makul kivamda dokuluyor. Hatta minik bebek saclarim cikmaya basladi. Tirnaklarim ise hali yoluna giriyor. Umitliyim. Asil bomba ise cildimdeki muthis geli$me. Cinko mu biotin mi etkili oldu bilemiyorum ama tabletlerin yan etkisi sebebiyle cildim inanilmaz guzellesti. Adeta bir pambuke oldum ciktim. Hayretlerdeyim. Var midir bu ikiliyi ba$ka kullanan. Yorumlarinizi yazinda biz de feyz alalim.  

You Might Also Like

41 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende almayı düşünüyordum.Aldığın linkleri atarmısın canım rica etsem??

    YanıtlaSil
  2. Ben kullanmadım ama hemen almaya gidiyorum :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. süpermiş ya gerçekten faydasını gördüysen ne mutlu sana. Ben de tırnaklarımı uzatamam marul gibi kat kat kırılırlar hep.GnC yi kurcalıyım bakalım.


    www.aycelcehayat.com

    YanıtlaSil
  4. Acaba istah acma gibi bi ozelligi var mi ??

    YanıtlaSil
  5. Benim de saç dökülme sorunum var. Sanırım gidip hemen almam lazım...
    Sevgiler
    http://www.kuzumodasi.com/

    YanıtlaSil
  6. ben de merak ettim bak simdi. aynı sorunları ben de yaşıyorum. kullanmak istedim. fiyatı ne kadar acaba...

    http://portakalcicegiii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. bu ikisi doktora sorulmadan kullanılabilir ama sakın beta karoten'i doktora sormadan içmeyin. aklınızda olsun kızlar.

    YanıtlaSil
  8. sevgili salıncakta iki kişi,
    çok sevindim senin için.
    ben de benzer dertten muzdaribim:/
    fiyatını merak ettim ben de, bir de eczanelerde bulunuyor mu?

    YanıtlaSil
  9. bende 6 ay biotin kullandım,ama solgar'ın biotinini,dediğin gibi saçlarım ve tırnaklarım için ama bir fark göremedim,2 aydır kullanmıyorum,ama bunlardan da alıp denemeyi düşünüyorum şimdi:)

    YanıtlaSil
  10. b12 vitamini eksikligide sac dokulmesi yapiyor bu nedenle tam cozum icin kan testi yaptirmak en iyisi

    YanıtlaSil
  11. hmm madem iyi geliyor ben de almalıyım. ama doktor kontrolu olmadan kullanmak dogru mu bilemedim şimdi

    YanıtlaSil
  12. Gnc ürünlerinden Women’s Ultra Mega yı bende kullanıyorum ve bu ürünlerinide deneyeceğim. Bir arkadaşım Solgar'ı tavsiye etti o mu bu mu arasında kaldım. Gncnin ürünleri tamamen bitkisel zaten ABD'de üretiliyor.Üretim süreci ve izinleri çok sıkı. Soran biri olmuş iştah açarmı dye kesinlikle öyle bir etkisi yok. Heleki uyku salınımlılarında asla yok. Bunlar sadece takviye ne kilo aldırır nede iştah açar.Çinko cilde iyi geliyor deniyorya sürekli çinkodan bende alayım.

    YanıtlaSil
  13. ben solgar'ın biotin ini kullanıyorum ama pek düzenli kullanmayı beceremiyorum malesef:/ bundan önceki şişeyi düzenli kullanmıştım ve faydasını görmüştüm. bende ince telli saçlara sahip oldugm için kullanıyorum. yanlız sormak istediğim bişey var biotin'in zinc le birlikte kullanılması mı gerekiyor yada öneriliyor? ozaman daha etkili mi oluyor acaba?

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar, ben de Solgar Female Multiple kullanıyorum 1 senedir. Tam bi mucize etkisi yarattı bende. Saçlarıma, tırnaklarıma regli ağrılarıma iyi geldiği gibi kilo aldırma veya iştah açma gibi bir yan etkisi de olmadı. Üstelik içinde sadece çinko ve biotin değil birkoç farklı vitamin de mevcut. Ben çok memnun kaldım; herkes faydalansın diye paylaşmak istedim.

    Büşra

    YanıtlaSil
  15. Bir arkadasim sac dokulmesi sorununu her gun bir kase ceviz yiyeyrek cozdu ve cildinin de artik krem bile kullanmayacak guzellige geldigini soyluyor:))

    YanıtlaSil
  16. Bu tarz ürünleri satarak geçinmesi beklenen bi eczacı adayı olarak bindiğim dalı kesiyor ve 'somon balığı, karaciğer, avakado, tam buğday ekmeği ve gerçek taze kaşar' öneriyorum.

    YanıtlaSil
  17. süper haberler bunlar bildiğim kadarıyla bahsettiğin etkileri çinko sağlıyor ama önemli olan bu kadar hızlı sonuca ulaşabilmek

    YanıtlaSil
  18. tırnaklara kalyon marka sertleştirici öneririm, watsonlarda var..senelerdir kullanıyorum, at toynağı gibi mübarekler:)

    YanıtlaSil
  19. biotin yüz ve vücutta tüylenme yapıyo tecrübeyle sabit dikkat derim

    YanıtlaSil
  20. ben de kullanmıştım bu ikiliyi geçen sene.. etkilerini ben de çok hızlı gördüm, saçlarım güçlendi:)

    YanıtlaSil
  21. Biotin kullanmayı bende düşünüyordum. Fakat kişinin doktor kontrolünde kullanması gerekitği yönünde bir yazı okumuştum. Linki hatırlamıyorum. Kişinin vücudundaki vitamin vs. oranına bakılıp da dozunu ayarlıyorlarmış.

    YanıtlaSil
  22. benimde kırılır tırnaklarım bir de tırnagımın ortasından katlanır gibi dumduz yukarı dogru cızgı seklinde bukuluyor sanırım benimki de vitaminsizlikten. kilo almayım diye dengesiz beslenmekten tırnaklarım da zarar goruyor.

    YanıtlaSil
  23. Benim tırnaklarım da bir sorun yok çok şükür ama saçlarım çok fazla dökülüyor yine de bu ikisini mi kullanmam gerekiyor acaba?

    YanıtlaSil
  24. Tatlim ben sirf sivilcelere karsi aliyorum Cinko´yu uzun zamandir, benimki Curazink markasindan alman eczaneden, ama zaten marka fark etmez, önemli olan yüksek dozda olmali. Sanki senin´kinin dozu benimkinin iki mislisi, ama yaniliyorda olabilirim, yan etkileri olmadigi icin sorun yok zaten ; ) Seninkini bulabilirsem buralarda Curazink bitince denemek isterim. Inanilmaz ise yariyor dedigin gibi, benimde cildim hic olmadigi kadar düzgün ve benim ciddi sivilce sorunum vardi! : )

    YanıtlaSil
  25. Banu daha sık yaz!Eskisi gibi:))

    YanıtlaSil
  26. Sac dokulmesi sorunu yasayan herkesin ilk once tiroid testi yaptirmasini oneririm.

    YanıtlaSil
  27. Ben çok kötü beslendiğimden bunun yerine bir multivitamin ve mineral desteği aldım, biyotin ve çinko da içeriyor, (amway nutriway daily), faydasını gördüm cildim durulaştı, tırnaklarımda daha az kırılgan, saçlarım hala dökülüyor ama önceki kadar değil

    YanıtlaSil
  28. solgar formula snh kullanıyorum ben 6-7 aydır, cok ıyıdır, hem sac hem sac hem de cilt için, tavsıye ederim :)

    YanıtlaSil
  29. Çinko cilde birebirdir, içinde %20 oranında çinko bulunan pişik kremi kullanıyorum yüzüm için işe yaradığını cidden hissettim hassasiyet ve sivilce gibi problemlerimi minimuma indirdi.Cidinin değişimi çinkodan dolayıdır senin de.

    YanıtlaSil
  30. Çinko ve b7 vitaminleri saçları ve tırnakları güçlendirir. Çinko fazla alındığında -yan etkisi:)- bakteri ve iltihap yok etme özelliği ile deri altında ki akne ve sivilceleri de yok eder.
    Ürünü alamiyanlar; karnıbahar, şoklanmamış süt kullanabilir. Saçlarının ve tırnaklarının güçlenmesini isteyenler mayayı sıcak suda eritip içine yumurta kırıp saçlarına uygulayıp on dakika sonra yıkayarak -aynı işlem tırnak uçlarına veya ellere de uygulanabilir- saçlarını güçlendirebilir. sabahları 3 yaprak karnabaharı kaynatıp balla tatlandırarak içebilir. Her sabah bir çay bardağı.

    YanıtlaSil
  31. Tırnaklarım çok çabuk kırılıyordu bende Gehwol'ün besleyici tırnak yağını kullandım ve gerçekten işe yaradı, ama saçlarım çok ince telli onun için deneyeceğim...

    www.modalistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. bu güne kadar saç ve tırnak konusunda ihtiyacım olmadı..umarım bundan sonrada olmaz :)
    akne şikayetleri olanlara çinko tabletlerini öneririm gerçekten işe yarıyo test edildi onaylandı :D

    http://hertelden-rapsodi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  33. Bu şekilde kan testi yaptırıp doktorunuza sormadan kesinlikle takviye almayın. kafanıza göre aldığınız suplementler vucütta başka minerallerin emilimini etkiler ve onlarda yetersizliğe neden olabilir.

    YanıtlaSil
  34. Medobiotin kullandım,işe yaradı. Bir kutu uyarınm içince 2 ay gidiyor. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  35. Çinko tabletler nasıl kullanılıyor, bilen var mı? Doktora gidince hep söylerler ya aç/tok karnına günde bilmem kaç kez alın diye...

    YanıtlaSil
  36. emili,
    saç dökülmesinde mi işe yarıyor acaba?

    YanıtlaSil
  37. ...selam,solgar şişesi cam olduğundan daha sağlıklı,/gnc ürünleri plastik şişede/ olduğunu söylemişti eczacı arkadaşım..bilginize..

    YanıtlaSil
  38. benim de saclarim cok dokuluyordu, GNC cinko kullandim, kutunun yarisi bile bitmeden etkisini gosterdi. kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  39. Hayırlı akşamlar salıncaktaki şahıs :) benim de saçlarımla sıkıntım var her gün vitamin ve demir katkısı alıyorum Omega3 haplarını da alıyorum beraberinde sonuçlarını faydalarını saçlarımda göremedim..
    Rahatlıkla tavsiye edebileceğin bir ürünse denemek isterim,hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum..
    Sevgilerimi bıraktım cevabını bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
  40. arkadaşlar aranızda hiptroid hastası olup çinko kullanan varmı?

    YanıtlaSil