♔ zincirli saç kolyesi ♔

3/11/2012


Seviyorum orjinal aksesuarlari. Uzun sacli bayanlar bir kac zincir ve at kuyrugu sac modeliyle bu goruntuyu elde edebilir. Ben de sacimin uzamasini beklerim :) Enjoy ❥






* kimkardashian.celebuzz.com

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. farklı bir fikirmiş.illa uzun saçlıların kullanmasın gerek yok kısalar da bir şekilde kullanabilir bence.

    YanıtlaSil
  2. çok estetik görünüyor gerçekten , saçta saç maşallahh

    YanıtlaSil
  3. Bencede cok degisik birseymis, cok sIk! : )

    YanıtlaSil
  4. ooo çok hoş nerden aldın
    :))

    YanıtlaSil
  5. çok değişik olmuş:) uzun ve gür saça çok yakışır:)

    YanıtlaSil
  6. :)çok güzelmiş en yakın zamanda denenmeli diyorum ve teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Bi de saçlar omuzlara bırakılmış haldeyken kafanın etrafından dönen zincir modeli var ki Free People'da, alınamıyo çok pahalı:) Of.

    YanıtlaSil
  8. bennde çook beğendim at kuyruğunda harika durmuş:)


    begmyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. aa uzun saça çok yakışmış bunu yapmak çok basit :) Ben hemen dıy yapıp blogum da uygulamalı olarak anlatayım :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Kim bebişine ne yakışmaz.

    YanıtlaSil
  11. Vay vay vay daha neler göreceğiz.Çok oryantal bi duruşu var bence.pek bana göre değil ama görüntüsü gerçekten şık olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Yakştırana çok şık olur bence de :)


    Blogumda çekilişim var bekleriiim, Sevgiler:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  13. çok alaturka ya inanamıyorum! :) bu kadar kötü bir şey uzun süredir görmemiştim gülmekten yere düştüm :)

    YanıtlaSil
  14. ben pek sevmedim sanırım biraz trend dışı ....yada saça takılma şekline ve saç modeline bağlı gibi....sevgiler

    YanıtlaSil
  15. degişik olmus ve hos basıt bır DIY projesi ayrıca yapmak lazım:)
    Gülçin
    dusagaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Zincir ya da fermuar detaylı bir giysi ile kombin edilir ise ya da çok sade bir elbiseyle güzel duru bence ama ağırlık yapmamalı

    YanıtlaSil
  17. Çok hoş ve estetik bir fikir. Beğendim uzun saçlı bayanlara yakışır
    www.brguzellikyap.blogspot.com

    YanıtlaSil