❤ cosmed ürünleri ❤

4/15/2012






Yorgun bir gunun ardindan eve dondugunuzde boyle suprizlerle karsilasmak acaip guzel oluyor!! Cosmed ailesi ince ince dusunmus, tek tek ugrasmis bu ozenli kutuyu hazirlamak icin. Markayla ilk kez tanistim. Detayli bilgi iceren web sitesi burada  Yaz icin ihtiyacim olabilecek urunlerin cogu kutumun icinden cikti: selulit losyonu (ki bir adet acil ihtiyacim vardi, cok makbule gecti), tuy azaltici vucut losyonu (bir kadin baska ne ister?), cantam icin el kremi ve krem kullanmayi unutacagim yaz aylarinda cildimin nem ihtiyacini saglayacak vanilyali nem maskesi. Bu nazik ve dusunceli jest icin Cosmed'e tesekkurler. 

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben de vanilla clubın kutusundan çıkınca öğrendim güzel bir marka denedim memnun kaldım

    YanıtlaSil
  2. Siz de davetlisiniz. Blogsiteleri.info blog siteleri arasında düzenlenen popülarite ve kalite yarışması düzenliyor. Siz de web sitenizle ya da blog adresinizle Blogsiteleri.info dizinine blogunuzu ekleyerek yarışmaya katılabilirsiniz. Hem ödüller kazanın hem de büyük blog dizininde yer alın. Yarışma hakkındaki detaylara, Blogsiteleri.info adresinden ulaşabilirsiniz.


    İletişim:
    http://www.blogsiteleri.info
    bilgi@blogsiteleri.info
    0216 385 08 65

    YanıtlaSil
  3. kıskandım mı ne :)
    henüz çok yeniyim ama bende herkesi bloguma beklerim
    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil