❦ ayakkabı dolapları ❦

5/07/2012



Bir kadinin asla yeterince ayakkabisi yoktur. Nokta.

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Böyle bir şey olabilir mi??. İstediğin renk ayakkabı, sandalet istediğin kıyafete göre istediğin tarz bir ayakkabı, offf benim de bir gün böyle bir dolabım olur mu ? (:

    YanıtlaSil
  2. harika*thugce.blogspot.com/ beklerimm

    YanıtlaSil
  3. benim bu kadar ayakkabım olsun da dolabı olmasa da olur :)

    YanıtlaSil
  4. aynnen katılıyorum:)

    pelin-in.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. iştee benim hayalimm bir oda dolusu ayakkabı :)

    diorki.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Muhtesem duruyorlar! Sanirim bu ayakkabi sevdasi kadinarin % 99unda var. :) Söz konusu topuklu ayakkabi oldu mu artik tutmayin beni :)

    http://yasemen-yagmurlari.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzdaki makalelerinizi oldukça faydalı bulduk, dell laptop tamir firması olarak bloğunuzu yakından takip etmekteyiz

    YanıtlaSil