cunda adası

5/06/2012

23 Nisan Pazartesi tatilini firsat bildik, iki kiz arkada$ Cunda'ya kactik 3 gunlugune. Eglendik, pek cok yedik (hatta biraz abarttik :), bol bol gezdik. Bedenen geri donduk ama benim aklim hala orada kaldi. (tatil planlayanlar icin tavsiye: kesinlikle Bay Nihat Lale Otel)

Resimlere bakinca tekrar dusunmeden edemedim. Insan orada ya$lanir mi? 

sarimsakli roka salatasi

 kalici dovme icin gecici dovme denemeleri :))

ayvalik'ta gunese karsi sohbet


birisi ayvalik tostu mu dedi? :)


  cunda girisi :)


lokma tatlisi yemeyeni dovuyorlar :)


cunda tam bir kedi gezegeni :)


mezesiz, salatasiz bir balik sofrasi dusunemiyorum :)

ve cunda hatirasi bilekler..

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Şimdi kıskançlıktan çatlıcam :)) şaka biyana ne kadar güzel bir yer ya, manzarası, tostu ımm! süper :))
    Umarım birgün yolum düşer,resimler için teşekkürler gayet cezbedici :)

    YanıtlaSil
  2. çok severim cundayı çok eğlenilmiş belli=)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl özendim fotoğraflara, nasıl özledim Cunda'yı ! :( Afiyet olsun bu arada, nefis bir tatil olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. orda olmayi cok isterdim cooook...
    bileklikler cok guzel :)

    YanıtlaSil
  5. benim eşim ayvalıklı heryaz ordayım çok severim ben de:)
    http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Yüreğim kabardı resimleri görünce geçtiğimiz yaz oradaydım ve inanılmaz şekilde orada yaşamak istedim, aslında hala istiyorum :) Çok beğendim, çok sevdim, her yıl aynı yere tatile gidenleri anlamazdım ama ben bu yıl yine oraları aklımdan geçiriyorum, keşke imkan ve olanaklar izin verse orada yaşlanmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  7. cunda hastasıyım bende o ilk boğaz girişi tabelasınıda görünce kıskandım biraz allahtan yeni tatilden döndüm:) fotoğraflar da çok eğlenceli olmuş her özel şey yenmiş:)

    YanıtlaSil
  8. Off guzelim ayvalik cunda nasil seviyorum orda gecirdigim zamani

    YanıtlaSil
  9. hersene ordayız.o yüzden güzel tadını çıkarmışsın diyorum.valla süperdir ayvalık havası yetiyorinsana...

    YanıtlaSil
  10. cok guzel bir tatil olmusa benziyor :)

    YanıtlaSil
  11. Ben Ayvalık'lı biri olaraktan söylemeliyim ki burasının tadını emin olun bizden çok dışardan tatile gelenler çıkarabiliyor bizim hayatımız burda çalışıyoruz hayat mücadelesi derken tadını çıkartamıyoruz fazla ama cunda candır diyorum orda bi huzur geliyor insanın içine :)) Ayvalık'tan kopamıyorum ve bu nedenden dolayı nişanlımdan ayrılmak durumunda bile kaldım.. ayvalık hakkında güzel şeyler duyup,okuduğumda da çok mutlu oluyorum :) Her zaman bekleriz Ayvalık'ımıza :)) şimdi dizi çekimleride varken üstelik :))


    Sinem Y.

    YanıtlaSil
  12. banu sen Türkiyeyemi döndün bu arada??

    YanıtlaSil
  13. Cunda sevilmez mi hiç!! Hele o lezzetli yemekleri, hele o lokma tatlsı gidesım geldı hemen bekı haftaya gıderım İzmirde yaşamanın avantajıyla :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Cunda sevilmez mi hiç!! Hele o lezzetli yemekleri, hele o lokma tatlsı gidesım geldı hemen bekı haftaya gıderım İzmirde yaşamanın avantajıyla :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil