faruk jewellery - nazar boncuklu yüzük

5/13/2012


Sanirim ben buranin bagimlisi oldum. 

Dun Faruk'a anneye kolye(malum anneler gunu), kendime bu gordugunuz nazar boncuklu yuzuk ve bir cift tek tasli kupe (2. ve 3. kulak deliklerim icin) ile bitirilen bir ziyaret duzenledim. 

Dunya kucuk degil adeta minicik! Juvenil ile karsilastik kuyumcuda! Kisacik gorusebildik ama tatli bir tesaduf oldu. Pek memnun oldum kendi adima. 

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Faruk'la ilgili ilk yazdığın yazıdan beri, bursaya ilk gidişimde kendi bilekliğime sahip olacağım dedim..
    bu 6 ay kadar sürdü, ama bahanem oldu, iş için gelmiştim, bilekliğime yazı yazılması için beklerken sen geldin.. hiç bir şey tesadüf değil hayatta, her şeyin bir zamanı, her şeyin bir anlamı var:) iyi ki karşılaştık, iyi ki yazdık, azalarak da olsa iyi ki yazıyoruz.. seni gördüğüme çok memnun oldum Banu, yine görüşmek üzere:) J.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook tatlı bir karşılaşma oldu, cok gorusemedik ama bir sonraki bursa ziyaretinde bir kahve iceriz belki :) tekrar cok memnun oldum kisacikta olsa tanistigimiza. Kocaman sevgiler & opucukler.

      Sil
  2. Slm blogunu epeydir takip ediyorum.

    Bloguma destek oluğ çekilişimi duyurursan çok sevınırım :)
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/05/benim-de-cekilisim-olsun.html

    YanıtlaSil