Sarışın? Kumral?

5/08/2012


Sac rengi biz kadinlari nasilda degistiriyor! Uzun zamandir da selebriti dunyasini takip edemiyorum. Haliyle hatun ki$i Olivia Wilde'i ilk baki$ta taniyamadim. Halbuki kumral olmak ona ne kadar cok yakisiyordu. 

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kesinlikle kumral birde ben dönebilsem kumrala:)))

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum canım sana bence de bu hatun kumrak daha guzeldı!

    YanıtlaSil
  3. reklam yüzü olduğu bi firma için değiştirmiş saçlarını diye duydum ama bu renk bu kadını çirkinleştirmiş .olmamış hiç.oysa nasıda güzl bi kadındı.gerçi hala güzel ama işte.değiştirsin saçını hemen dimi :)

    YanıtlaSil
  4. kumral ne güzeldi, olivia iyi güzel de her güzele de sarı saç gitmiyor hem yaşlı göstermiş

    YanıtlaSil
  5. bence de eski hali daha güzel ve ona yakışıyormuş...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. o değildee ben ayakkabılarını çok beğendimm :)

    diorki.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. bütün güzelliğini öldürmüş desem yeridir; ilk gördüğümzde olivia wilde ı the o.c dizisinde yine sarışındı; ama http://bit.ly/JydU3y burada göreceğiniz üzere, teenage ve vamp bir görünümdeydi.. House'da olgun, ayakları üstünde durabilen, seksi kadının görünümünü silmiş süpürmüş bu sarı saçlar.. Sıradan bir kadına dönüştürmüş..

    YanıtlaSil