bodrum.yunanistan-kos.türkbükü.daha neler neler?

6/16/2012


5 gune hem toplantilari, hem de havuz, deniz, eglence (kuba, fink, mavi, marina yacht club - ferhat gocer, mandalin, palavra, costa rica) tekne turu vs vs sigdirdim dondum.  Bir kez daha anladim ki yaz aylari sadece tatil yapmak icin varmis. Haziran Temmuz Agustos'ta calismak insani bunalima sokuyor mazallah. Agustos ayindaki tatile kadar zaman nasil gececek bilinmez? Simdiden Pazartesi sendromu coktu uzerime. Cali$anlar grubunda olan herkese kolay gelsin. Bir sonraki Bodrum ziyaretine kadar zaman cabuk gecsin. Amin. 

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bencede en cok Augustos ayi tatil ayidir : D

    YanıtlaSil
  2. Yunan Adalarını görmek ben de çok istiyorum, hatta Bodrum'u bile doğru dürüst gezdim sayılmaz. Ben de ekim de gidicem :S İzinsiz çalışma derdi de bu olsa gerek, anca sözleşme bitince :D Sence nereleri kesin görmeliyiz Salıncakta İki Kişi?

    YanıtlaSil
  3. Bence de yazın çalışmak çok saçma :(

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Hem çalışmak, hem de senin bu postunu okuduktan sonra hala çalışıyor olmak... hff depresyondayım. :(

    www.ebeesjunk.com

    YanıtlaSil
  5. takipteyim...
    sizde beni takibe alırsanız seviniirm...
    bu arada bir sorum olacaktı...
    missistin yağmur babetlerini alabileceğimiz bir site var mı acaba?
    kendi sitesinde babet satışı yok?
    cevaplarsanız seviniirm....
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Aman Tanrım Banu tüm bu şeyleri nasıl bir araya sığdırdın (= Enerji depolamışsın yazın çalışmak berbat evet ama sanırım ağustosa kadar yeter...

    benim blogumda minik bir çekiliş var umarım sende gelirsin, beklerim,

    sevgilerle Ays..

    www.junkocean.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. ama lütfen artık modayla ilgil haber okumak istiyorum en iyi moda blogu derdim şimdi hç bi şey yazmıyosun :(

    YanıtlaSil
  8. Dell Laptop Teknik Servis şirketi olarak paylaşımlarınızı çok beğendik , başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil