pazar günlerinin en güzel yanı...

6/03/2012

.... kanepeye uzanip kucagimda dergilerim, kitaplarim, elimde bir kupa dolusu sutlu-sekersiz kahvem, yanimda kedim, karsimda televizyon (mumkunse yayin aki$inda magazin programi olsun), oylece yayilip amacsizca, hic bir yere yeti$me, kimseyi memnun etme tela$esi olmadan zaman oldurmek.  

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Fonda bi magazin programı şart bence de :)

    YanıtlaSil
  2. final haftasıyla karşı karşıyayken bunu yapma :D

    YanıtlaSil
  3. bende bunu barnes&nobe'da yapiyorum. Dergilerin hepsini yuklenip yaninda capicino bazende cupcake aliyorum. Cocuklarin resimleri kitaplara baktigi gibi bakiyorum hic okumadan

    YanıtlaSil
  4. çok keyifli olmuş wish imiz:))) nice keyifli pazar günlerine:)

    YanıtlaSil
  5. En güzeli bence de :) Ben yeni dergilerden 5 tane aldım bugün, o keyfi yarın yapmayı düşünüyorum :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Benzer bir versiyonunu laptop ile yapıyorum, dadından yenmez :)

    YanıtlaSil
  7. Artık geri dönmelisin!
    İnternette maillerimizden sonra ilk sana bakardık.
    Hadi amaaa!

    YanıtlaSil
  8. Tam da ihtiyacım olan şey, fonda da Adele mi çalsa ne?;)

    YanıtlaSil
  9. :( Şuan okadar ihtiycım var ki .. Ama ne hayat ne de akışı izin vermiyor ...

    Banada beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. eski sayılar da olsa yabacı kadın moda dergileri arıyorum,ingilizce cosmo vb.
    elinde varsa rica edebilir miyim.

    ledsim@gmail.com'dan bana ulaşın lütfen

    YanıtlaSil