Fall is the best season of the year!

10/23/2012


Her yer turuncu, etraf mis gibi balkabagi kokuyor, ve pumpkin spice latte sezonu acildi (icmelere doyamadigim..) Tabi bir de anlatacaklarim olabilir. Uzun hikaye degil aslinda. Oyle buyuk degisiklikler yok ya$antimda. Her zaman ki gibi basit ve sade bir hayatim var. Basit, sade ama degerli. Gerisi teferruat degil mi zaten? Hadi optum sizi. Yine ugrayacagim. 

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Geri dondun sen, geri dondun buralaraa:)

    YanıtlaSil
  2. hadi philadelphia'ya taşınmış ol.

    YanıtlaSil
  3. ben de katılıyorum yılın en iyi zamanı sonbahar! kış gelmesin hiç:)))

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır bi bekleyiş vardı..aktif "blog sahibemiz" bir sessizliğe bürünmüştü:)
    Ama galiba bir geri dönüş durumu var yavaş yavaş..?Bu güzel bir haber!:)
    bir de Amerika günleri başladı sanırım!
    Sizi okudukça içimdeki özlem daha da çok artacak:)

    Görüşmek dileğiyleee..
    Çoooook eski okurunuz
    Burcu :)))
    Siz de benim bloğuma bir göz atıp,takipçim olursanız sevinirim:)

    www.roomsgardens.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil