En İyi Göz Altı Kapatıcısı Lancome Effacernes

11/11/2015


Henuz bu urunun ustune daha iyi bir goz alti kapaticisi tanimadim. (Turkiye'de bulamayinca her markayi denemek zorunda kalmis birisi olarak bu kadar da iddiali konusuyorum). Lancome yapmis olmus. Bu kapaticidan 2008'de de bahsetmistim. 2007 yilinda da anlatmisim. 2009'da da olmazsa olmazlarim arasinda saymisim.  O'nsuz olmaz cunku hic makyaj yapmasam bile bu kapaticiyi suruyorum, hafif bir rimel, i$lem tamam. Deneyin bana tesekkur edeceksiniz. Hepinizi operim...iyi pazarlar!


You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Türkiyede yok mu ben mi yanlıs anladım?

    YanıtlaSil
  2. Geri donmene cok sevindim ozlemistik yazilarini:))

    YanıtlaSil
  3. birde elinize swatch yapsaydınız rengini dokusunu kapatıcılığını görseydik :(

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    yazılarınızı zevkle takip ediyorum. bu ürün tam da aradığım şey ama nereden satın alabilirim? bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..
    Selma

    YanıtlaSil
  5. kesınlıkle, ne denedıysem gerı dondum.

    YanıtlaSil
  6. hangi rengini kullanıyorsunuz benim göz altlarım çok koyu bana kaç numarayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  7. Ve bu kapatici hic bitmiyoooooor :)

    YanıtlaSil
  8. Uzun zamandir M.A.C. prep+prime eye / light kullaniyorum cok da memnunum ama merak ettim eger uygulamasini foto ile yayinlarsaniz degerlendirmek isterim.

    YanıtlaSil
  9. iyi bir gözaltı kapatıcısı bulmak çok zor,hiçbirinden memnun kalmıyorum ben de, bunu deniycem

    YanıtlaSil
  10. Ben de yeni aldım bu ürünü, bana beige pastel rengini verdi satıcı, daha denemedim ama mağazada denemiştim, gayet güzel ve bereketli bir ürüne benziypr, çabuk bitecek gibi görünmüyor.

    YanıtlaSil
  11. Ben de bunu kullanıyorum cok memnunum. TR'de var aslında.Tekin Acar, Sevil,Boyner v.s..

    YanıtlaSil
  12. Bende uzun yıllar physicians-formula rx ile tanısıncaya kadar bu urunu kullanıyordum ama simdi physicians-formuladan baskasına hayır! Hem kapatıcılıgı harika hem de içerigi dogal.

    YanıtlaSil