Mango Pullu Üst 〪〭〫〬

11/18/2012


Fotografta gordugunuz pullu ustu ozel bir gece icin almayi dusunuyordum ki sagolsun Ozgu$um dogum gunu hediyesi olarak hemen ayarlami$, elime tutu$turdu. Allah herkese boyle arkada$lar nasip etsin {amin} Bildiginiz gibi Mango'da online alisveris imkani var. Bu $ik pullu ust'un linki burada


Uzerine giymek icin ise tercihim asagida gorulen{ buradaki } smokin tarzi beyaz blazer oldu. 


hepinize guzel bir hafta gecirmenizi diliyorum. iyi pazarlar. xoxo

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok şık çok güzel duruyor, o tarz bir ceketle harika olur güle güle kullanın:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş canım. İyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  3. payet-pul modası ile ilgili dün bir post yayınlamıstım.kesınlıkle gümüş rengiyle süper oluyır! Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. cnm doğumgunun kutlu olsun valla allah herkese özge gibi arkadaş nasip etsin :) güle güle kullan çok şık bu arada çekilişimede beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. bendede bu tarz bi ceket var, mangodan almıştım, ama böyle kullanmak hiç aklıma gelmemişti, fikirleriniz için teşekkürler...
    bu senenin modası zımbalı kıyafetler ve ayakkabılarla ilgili çalışmalarımı paylaştıgım bir blogum var bakarsanız çok mutlu olurum..
    http://miracenur.blogspot.com/2012/12/zmbal-boyunluk.html

    YanıtlaSil
  6. ben de pullu kiyafetleri cok severim!


    http://iamturquoise.wordpress.com
    http://iamturquoise.wordpress.com

    YanıtlaSil
  7. bloga yazmayalı baya olmuş aramıza bekliyoruzzz tekrar..

    YanıtlaSil
  8. bu pullu şeyler çok moda bu ara, ben de çok seviyorum güle güle giy :)
    goncakaya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ay odum patladi bi an blogunun adresini yanlis girmisim, aciorum domain cikip duruyo sinirim bozuldu ayol :( bisi sorucaktim ama oralarda misin acabaggg? yardimin gerekiyo yine :/ nnuutttfennn

    YanıtlaSil
  10. Siyah bir ceketin içine çok şık olur.

    YanıtlaSil