yves saint laurent ❤ manifesto

3/11/2013

yaşadığımı unutmayan markalar da oluyor tabi. teşekkürler YSL ❥

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. keşke eskisi gibi yazsan da okusak:)

    YanıtlaSil
  2. ah keşke, keşke yazsan. ben yinede her gün kontrol ediyorum. dört yıllık alışkanlık ne de olsa.

    YanıtlaSil
  3. prettypinkbride: eski havama girmeye calisiyorum, yavas yavas :)

    nugili hayat: bir gun tam anlamiyla donecegim sahalara, soz verdim :)

    YanıtlaSil
  4. kayboluşun nedeni oratay çıktı. İlk keşfettiğim blog senin bloğundu. 2008 yılı olması lazım. Nerdeyse 5 yıldır takipteymişim ama bu ilk yorumum:) Daha sık bekliyoruz seni buralara.. Özellikle yabancı ünlüleri çekiştirmek süper oluyor seninle. Sevgilerle:))

    YanıtlaSil
  5. Benim de ilk keşfettiğim blog senin blogun :))

    YanıtlaSil
  6. Ürünler çok güzelmiş.. Bu sana teşvik olsun ve yaaz yine :))

    YanıtlaSil
  7. benimde uzun zamandır takip ettiğim bulamayınca üzüldüğüm bi sayfaydı.Sebebini bilmiyorum ama herşey yoluna girip herşey eskisinden güzel olur inş..

    YanıtlaSil
  8. her geçen gün yeni moda
    ürünler çıkıyor ama kullanmak ne kadar sağlıklı ?

    YanıtlaSil