Peanut butter & jelly & bir kaç şey..

5/29/2013

Akşam yemeğinden bildiriyorum. En sevdiklerimi tepsiye dizdim. Günün en keyifli saati başladı. 


Diş tellerimden kurtuldum. 1 yıllık çileye değdi doğrusu. Ortodontiyi erteleyenler varsa aranızda biran önce aradan çıkarın kurtulun derim. Korkulacak birşey yok. Estetik olarak kaygılarınız olabilir, motive olunca bir süre sonra resimlerde bile tellerinizi göstere göstere poz vermeye başlıyorsunuz. 

İstanbul'a taşındım. Henüz yorum yapmak için çok erken. En süper tarafı evimi kendi zevkime göre dekore edebilmek oldu. Acele etmeden uzun uzuuuun dolaşıp, eşelenip keyfime rahatıma uygun parçalar seçtim. Akşam olunca insanın evine adeta koşarak gelmek istemesi, evinde rahat etmesi büyük nimet! 

Ve spor! Meğer ne faydalı bir aktiviteymiş. Yıllarca neden DÜZENLİ spordan mahrum etmişim kendimi? Kronik yorgunluklarım, uyku sorunlarım sona erdi. Görünüş, beden sağlığı bir yana ruhunuz için lütfen spora günde 30 dk bile olsa zaman ayırın. Hiç birşey yapamıyorsanız 30 dk tempolu yürüyün kafanızı dağıtın. 

İşte böyle.. Ben yemeğimi bitirdim. Müsadenizle...



You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Afiyet olsun, mutlu olmana sevindim

    YanıtlaSil
  2. İyi olmana çok sevindim Banu.
    Güle güle otur yeni evinde, herşey gönlünce olsun.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuza geri dönmenize sevindim, benim de ilk takip ettigim bloglardandiniz. Boşandiniz mı bu arada aylardır bunu çözmeye çalışıyorum : burcu öz

    YanıtlaSil
  4. Banucum selam!
    ne kadar uzun vakit oldu, ben de bitirip döndüm istanbul'a. benimle birlikte lucky penny ve fridge magnet da geldi yeni eve...

    opuyorum,

    YanıtlaSil
  5. Ayseeee: ne garip sanki hic araya bunca zaman girmemiş gibi...

    YanıtlaSil
  6. Benden bizden : teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Oğuz çakır: bende epey özlemişimmmm

    YanıtlaSil
  8. Öldü mü, ciddi misinz inanmıyorum :(

    YanıtlaSil
  9. Banucugum cok ozledim inan seni. Ama merakda ediyorum ne yapyorsun nasilsin daha once istanbula yerlesdin saniyordum ara mi verdin ve umarim (ozi)oldu derken mecazi anlamda soylemissindir.
    opuyorum
    ilkay

    YanıtlaSil