Chanel Chance, Narciso Rodriguez For Her, Lancome Bocage

5/18/2016



Birazda en sevdiğim konu olan kozmetik ve parfümlerden bahsetmek istiyorum. Yukarıda gördükleriniz benim yaz favorilerim. Chanel'in klasik Chance ve bence muhteşem yaz kokusu Chance eau fraiche versiyonu vazgeçilmezim oldu. Eau Fraiche parfümün çanta boyunu aldım, kutudan 3 parfüm çıkıyor. Yanınızda taşımak için ideal. Deodorant olarak Lancome Bocage kullanıyorum, hafif pudramsı bir kokusu var. Narciso ise bence dahice bir parfüm. Kullananlar bilir, daha önce denediğiniz hiç bir parfüme benzemez. Bağımlılık yapar. Ve kullandığınızda "parfümünün adı ne ?" sorusuyla çok karşılaşırsınız. İşte böyle. Yaz favorilerim bu kadar. Sizin favori yaz parfümleriniz neler? Var mı tavsiyeleriniz?

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Chance,chance,chance.... liseden beri kullanıyorum..;))

    YanıtlaSil
  2. Kokularla pek aram yok benim ama Kenzo Flower'a bayılırım...

    YanıtlaSil
  3. bende chanel kullanıyorum ama geçenlerde akmerkezde victoria secret ın bı parfumunu denedım böyle bır koku yok en kısa zamanda ondan da almayı dusunuyorum sevgıler..

    YanıtlaSil
  4. bende iki tane yaz parfümü var. Dior addict pembe ve kenzo l'eau par. ikisi de süper. Kışın ise tek parfüm pacco rabbana violet :D

    YanıtlaSil
  5. bende chanel chance cok severim ancak simdi yeni favorim calvin klein euphoria

    YanıtlaSil
  6. Çok merak etmeye başladım şu Narciso yu :)

    Ben biçok parfüm kullandım , ama bittiğinde tekrar alabileceklerim

    Chanel Coco Mademoiselle (hastasıyım :)
    Calvin Klein Euphoria (çok soruluyor)
    Thierry Mugler Alien (eşim bayılıyor :)
    ESCADA Into The Blue(acayip ferah ve temiz bir koku çok severim)

    Birde Hypnotic Poison Dior ( çok severim ama henüz yarısına gelmiş değildir , çok nadir ullanırım bildiğiniz gibi çok ağr hemen hisedilen bir koku :)

    YanıtlaSil