My little coffee corner ❤ happy 2be home

7/27/2013



Herkese günaydın! Cennetten döndüm. Çok içime sinen, tam hayalimdeki gibi bir tatil oldu. Bilahare anlatacağım. Bu hafta iş yerinde epey debelendikten sonra nihayet Cumartesi günü geldi. Dün akşam kalabalıktık yemekte. Yeme içme konusunu biraz abarttım. Kalabalık ortamda hele sohbette iyiyse ve uzadıysa bildiğin şımarıyorum ve ne yiyeceğimi şaşırıyorum. Bu yüzden sabah spor yapmak şart oldu. Sonra hafif bir kahvaltı ve tabiki kahve. Kahve kokusunun sinmediği bir ev düşünemiyorum. Bana çikolatadan daha çok keyif verdiği doğrudur.  ❤ 

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hoş geldin..;)) ben de kahveye bayılırım. Bazen kokusu burnumda uyandığım olur...

    YanıtlaSil
  2. bayılırım kahveye, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  3. bu saatte canım istedi:)

    YanıtlaSil
  4. sol taraftaki minik paketlerdeki kahve kreması sanırım. Onları nereden buldun??? Çok aradım ben de ama...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bi köşe olmuş buram buram huzur kokuyo valla :)

    YanıtlaSil
  6. Gburcu Tchibo'da var o kremalardan.

    YanıtlaSil
  7. evet varmış. baktım hemen. ama onlar toz krema sıvı değil. ben sıvı olanlarından sanmıştım :(

    YanıtlaSil
  8. tatilden hâla bahsetmedin..... bekliyoruz.... sevim

    YanıtlaSil