New babies ❤

8/01/2013



Bugün öğle arasında uğradığım H&M'de buldum bu ayakkabıları. İki renginden de aldım. Çok mesudummmm ❤

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. harika bende vizona bayildim gule gule kulan.. sorry baby but want to ask how much?

    YanıtlaSil
  2. cok guzel bende istiyorummmmmmm

    YanıtlaSil
  3. bu gun dayanamayip gittim ancak :)) burda vizon rengi olarak gordugum ayakkabiniz pudra pembe cikti ama siyahi cok guzelmis sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık ayakkabılar güzel günlerde giymen dileğiyle..

    YanıtlaSil
  6. Zımbalı ayakkabılara zaten bitiriyorum ve bunlar da alacaklarım listesine girdiler. Çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  7. Ayakkabıların iki rengini de almakla iyi yapmışsın çünkü karar verilemeyecek kadar güzeller ;)
    bengi
    netmoda.com

    YanıtlaSil