banyo dolabı : tabiki ikea

2/02/2016


Banyom epey minik. Dolayısıyla kozmetik ürünlerimi yerleştirmek için pratik bir raf sistemine ihtiyacım vardı. Çözüm yine ikea'dan geldi. İki rengi var. Koyu rengi tercih ettim çünkü bu renk bir ahşap kaplama banyonun dışını çevreliyor. Epey uyumlu oldu. Kapaklı dolapları sevmediğim için çok içime sindi. Hem de artık herşey elimin altında. Küçük banyolara blog sahibesi tavsiyesidir.

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kesinlikle küçük banyolar için çok ideal bir dolap.Hem yer kaplamıyor hem de içine bir çok ürün alıyor.İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. süpermiş şu an ben de böyle bir şey almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben ikeada neden böyle güzellikleri göremiyorum? Buna benzer bir şeyi raf olarak kendim yaptım ama bu çok daha güzel olmuş. Ayrıca en üst raftan chanel chance bana göz kırptı gördüm:))

    YanıtlaSil