beklenen son!

9/22/2013


Zaten havaların değişkenliği, seyahatler, bir türlü dinlenme fırsatı bulamamış olmam vs vs derken hasta olmasam şaşardım. Hafta sonuna denk gelmiş olmasıda adeta mükemmel oldu, tatilimi yedi pis hastalık. Aksi Şirin gibi ortalıkta dolanıyorum. Geçsin hemen ya ofhhh..



You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. erken açmışsın sezonu, erkenden kapatırsın umarım.. çok geçmiş olsun Banucum!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim ❤ bol limon suyu ve sarımsak takviyesiyle toparladım neyseki

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gecmis olsun bi sey belirtmek istiyorum 2hafta önce bende griptim eve doktor geldi ictigim ilaclarda resimdeki aspirinde vardi bana aspirin icmememi söyledi.aspirin mide kanamasina yol aciyormus ben yurtdisinda yasiyorum burada ameliyat olmadan 3 gün önce bile aspirin vermiyorlar kan hastaliklarina yol aciyormus bu bilgiyi sizinle paylasmak istedim.blogunuz güzel yazilarinizin devamini bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil