Çantamın İçindekiler

7/11/2016


1

Bloğumda 3000'in üzerinde yayın var. Geçen gün eski yayınları kurcalarken kendi kendime gülümsedim. Çok acemiymişim ama öyle güzel bir ortam varmış ki kendi aramızda çok eğlenmişiz.

19 Kasım 2008'e ışınlanıp nostalji yapmaya ne dersiniz? Enjoy!

Öncelikle bu cantami cok sevdigimi soylemek istiyorum. Kendisi hem enlemesine hem de boylamasina genis olmayi basarip ayni zaman da kokoş ruhuma hitap edebilen nadir cantalardan birisidir. Fotografta gordugunuz her bir seyi, hatta daha fazlasini tasiyabilir!

Bu on bilgiden sonra icindekilere gecebiliriz.

1} Yaz-kis cantamdan hic cikmayan gunes gozluklerim.
2} Rengine vurulup aldigim Kenneth Cole cuzdanim.
3}Puantiyeli ajandam. Bilgisayarimda ajanda tutamiyorum, butun programim, yapilacaklar listesi vs gibi bilgiler surekli elimin altinda olmali.
4} Chanel-Chance parfumum. Yaklasik 2 yildir kullaniyorum, o kadar alistim ki baska parfum begenemez oldum.
5} Hello Kitty not defterim ve yine Hello Kitty tontirik kalemim. Ajanda yaninda not almak icin bir de bunlari tasiyorum-farkindayim-bazen abartiyorum.
6} Ayna+tarak gorevi goren fonksiyonel bir esya!
7} Organik allik. Arka tarafinda da keci kilindan yapilmis minik bir fircasi var. Surekli yanimda tasiyorum. Havalar sogudukca rengi cekilen suratima renk veriyor.
8} Tabi ki Ipod'um. Bu ipod benim icin cok ozeldir. Arkasinda sevdicegimin yazdirdigi bir mesaj var-ne oldugunu soylemem:)
9} Tasli tokalarim. Genelde gune saclarim acik ve daginik halde baslar, aksama dogru sagina soluna tokalar ilistiririm.
10} Dis temizleme ipleri ve nane aromali agiz spreyi. Agiz ve di$ bakimi konusunda takintiliyim.
11} Sally Hansen dudak nemlendiricisi.
12} Naneli sakiz.
13} Rengine bayildigim rujum.
14} Kiytirik bir cakmak ve kagit mendil. Cakmagin cantamda bulunma nedeni malum ama o kotu seyi eklemedim fotografa.
15} Vaseline el kremi. Bence piyasada ki bir numara el kremidir.

Simdi farkettim ki fotografi cekerken anahtarligimi ve antika cep telefonumu eklemeyi unutmusum. Gecen sene yazdigim sobe yazisindan beri degismediler, bakiniz burada duruyorlar.

Beni sobeleyip icimde ki teshirci hatunun disariya cikmasina izin verdikleri icin Esther ve Noni'ye cok tesekkur ederim!!

Merakli bir insan olarak eger kabul ederlerse {ve vakitleri varsa} Ayse'yi, Dilayra'yi ve Guldem'i oyuna davet ediyorum!

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. oh ne güzel, sende çantanı dökmüş rahatlamışsın..
    ay bu sobe çok hoşuma gitti, herkesin çantasının içini öğrendim :))
    seninkiler de az değilmiş hani, beline sırtına dikkat et..

    YanıtlaSil
  2. Yılın en güzel sobesi !! Ne meraklı insanlarız:)

    YanıtlaSil
  3. burt's bees'in hand salve'ini tavsiye ederim.ayni vaseline gibi ama kokusu cok guzel.bir de tam cantaya uygun kucuk boyu var.
    uzaktan

    YanıtlaSil
  4. off çantaya bak esther not al şunları :)

    YanıtlaSil
  5. Hello Kitty !!!
    Hello Kitty !!!
    İşte favorim :)
    Bence her çantaya neşe katıyorlar, not defteri de çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
  6. sen de benim gibi yaninda bavulla ve lazim olabilecek her esyayla gezenlerdensin :)

    hello kitty not defterine bayildim! benim olsuuun muu? : ))

    YanıtlaSil
  7. banucum,
    en kısa zamanda yanıtlayacağım mim'ini:) sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. heyoooo:) nedense bu sobeye bayıldım hemen kabul ediyorum efenim:)

    YanıtlaSil
  9. ajandan ve not defterin keşkem cüzdan olsaymışş çok sevimliler.
    daha önce annenden aldığın vakko bir cüzdan vardı o da cok güzeldi bulamamıştım samsunda.
    sigara kullananların cildi ilerde pamukluğunu kaybedip buruş buruş oluyor:( yol yakınken geri dön diyorum..
    sevgilerle..(bu arada nekadar olmuş kıs görüşmeyeli

    YanıtlaSil
  10. ajandan ve not defterin keşkem cüzdan olsaymışş çok sevimliler.
    daha önce annenden aldığın vakko bir cüzdan vardı o da cok güzeldi bulamamıştım samsunda.
    sigara kullananların cildi ilerde pamukluğunu kaybedip buruş buruş oluyor:( yol yakınken geri dön diyorum..
    sevgilerle..(bu arada nekadar olmuş kıs görüşmeyeli

    YanıtlaSil
  11. Hımmmm, pek doluymuşş canım yaaa! Bende genelde saçı dağınık başlayıp sonradan toparlayanlardanım :)

    YanıtlaSil
  12. uyuz cadi; hakikaten cok rahatladim, super bir sobe bu :)

    nazo; evet oyleyiz :)

    uzaktan; cvs'e bir daha ki gidisimde mutlaka bakacagim dedigin kreme, cok tesekkur ederim.

    siminya; yok aslinda oyle not alinacak pek birsey, biraz fazla tiklim tikisik hepsi bu :)

    noni; kesinlikle cok haklisin. Yalniz o hello kitty not defterini ve kocaman kalemi ciddi ortamlarda cantamdan cikarinca insanlarin yuzleri bir tuhaf oluyor-bayiliyorum :)

    iraz; olsun elbette! adresi gonder gonderelim hemen;)

    dilayra; tesekkurler dilayra'cim, merakla bekliyorum senin canta sobeni-icinden sportif neler cikacak acaba :)

    guldem; tesekkur ederim-merakla bekliyorum :)

    menapoz abla;sukur kavusturana, nerelerdeydin ki sen? evet aslinda o sigaradan bir kurtulsam sahane olacak ama cok stresli bir donemdeyim, su donemi atlatip sonra sigara birakma calismalarina girisicem.

    flame; evet canim ayni valiz gibi canta :) saclar sanirim aksama dogru bizi bunaltmaya basliyor. bir de benim saclarim br tuhaf, sac spreyi-kopuk filan 3-4 saat etkisini gosteriyor, sonra saclar bozulup kabariyor, toka mecburen sart oluyor :)

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim :) tam beklediğim gibi bir çanta :D ipod'un çok güzel yaaaaa bende değiştiricem bundan istiyorum işte :( ne güzel benimkinin pembe olanından alıcaktım, annem aman elektronik eşya alıyosun bari gri al die aklımı çeldi ya :( ztn tepesindeki tuş kilidi de bozuldu :(

    not: diş ipine sakıncalı diyolar doğru mu?

    YanıtlaSil
  14. Bu çantayı ve içindekileri gösterip kimin çantası deseler bilirdim.I podun rengi bile ben Banunun ıpoduyum diye bağırıyor:)))

    Çok şık,çok cici,çok zevkli şeyler...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. çanta sobelerinde şimdiye kadar gördüğüm en özenilmiş resim tebrikler

    YanıtlaSil
  16. esther; anneler hep oyle zaten :) benim ipod sevdicegin hediyesi, rengini -modelini filan o begenmis-artik benim zevklerimi cok iyi ogrendigi ipod seciminden belli oluyor :)) dis temizleme ipini de dis doktoru bir arkadasim soylemisti-mutlaka kullanilmaliymis. dis curukleri ve agiz kokularinin en buyuk sebeplerinden birisi dis aralarinda kalan yemek artiklariymis. Malum dis fircalari sadece yuzeysel temizlik yapiyor, dis aralari temizlenmeden kaliyor. ben bir de agiz gargarasi kullanirim her gece. dedim ya takintiliyim bu konuda:)

    oykucu; simdi sen yazinca farkettim de hakikaten cok pembe ve fazla renkli esyalarim var :) cok tesekkur ederim. Bu arada tekrar yazmaya baslamana cok sevindim.

    isimsiz; cok tesekkur ederim. Blogumda gorsellige onem veriyorum ve boyle takdir almak cok hosuma gidiyor. tekrar tesekkurler.

    YanıtlaSil
  17. Chanel Chance kullandığınızı tahmin etmiştim sanırım, en azından şaşırmadım ((: Birkaç zamandır blogunuzu takip ediyorum, stalker gibi hissettim kendimi. Neyse, bunu söylicektim, söyledim bitti.

    YanıtlaSil
  18. denemeci pasa; nasil tahmin ettin chanel kullandigimi?? merak ettim bak simdi :)

    YanıtlaSil
  19. Chance tam size göre bir koku, canlı ama kokoş :p, feminen ve neşeli. Bir Hypnotic Poison değil, bir Chanel No.5 değil ama sıradan da değil. Hem karakter sahibi, hem de hareketli.

    Bu arada bir dönem Hypnotic Poison kullanmış olduğunuzu da düşündüm şimdi (:

    YanıtlaSil
  20. oyle guzel anlatmissin ki bende bir an beni mi anlatiyor filan oldum :) parfummus meger :) yok hypnotic posion kullanmadim, cok agir geldi kokusu bana.

    YanıtlaSil
  21. Pekiyi daha fazla tahmin yürütmeyeceğim (:

    YanıtlaSil
  22. piyasadaki 1 numaralı el kremi neutrogena'dır. kesinlikle...

    YanıtlaSil
  23. cantanızın ıcındekılerı yenıden dökmenın zamanı geldı bence sabırsızlıkla beklıyorum :)

    YanıtlaSil