Cellex-C Hydra 5 B Complex Jel

3/12/2014


Hazir yuzum icin kullandigim makyaj urunlerinden bahsetmeye baslamisken cilt bakimi rutinimden de bahsetmek istiyorum. Cellex-C urunleriyle cildimde baslayan hafif mimik kirisikliklari (ozellikle alin ve goz cevresinde) sebebiyle danismak icin gittigim bir eczacinin tavsiyesiyle tanistim. Bana bu kirisikliklarin tamamen cildimin nemsiz kalmasindan kaynaklandigini ve etkili bir nemlendiriciye ihtiyacim oldugunu soyledi ve cellex-c urunlerini tavsiye etti. Fotografta gordugunuz jel cok yuksek oranda hyaluronic acid icerigiyle cildi derinlemesine nemlendiriyor ve daha genc, siki ve puruzsuz gorunmesini sagliyor. Sabahlari iki damlayi yuzume suruyorum, kendiliginden hemen kuruyor zaten ve gerginligi aninda hissedebiliyorsunuz. Ardindan nemlendirici veya makyaj bazini suruyorum ve makyajimi yapiyorum. Urunun fiyati biraz tuzlu ama 6-7 ay kadar gidiyor. Ilk kullanimdan itibaren etkisini gordugunuzde zaten buna deger diyeceksiniz. 30 yas uzeri tum bayanlara blog sahibesi tavsiyesidir. 

You Might Also Like

1 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. merhaba,kullandığınız nemlendirici yine bu markaya mı ait?değilse marksını öğrenebilirmiyim :))

    YanıtlaSil