Kim Kardashian & Kanye West aka Kimye

3/28/2014





Kanye West'e Amerika'nin Nihat Dogan'i demek Nihat'a hakarettir. Yahu bu Kanye West zamaninda neden odulu Beyonce almadi diye sahneye firlayip sacmalayan Taylor Swift'i aglatmis, gorgusuz-dengesiz bir adam. Tam bir bombastik. Surekli bir sacmalama, surekli cool olmaya calisan ama basaramayan hareketler vs vs. Yahu adamin goruntusu zaten ofsayt. Yere degen kollariyla (oyle uzunlar ki cidden yere degiyorlar, dikkatli bakin) altin oran kavramini sorgulamama sebep oluyor. Neyse bu uber klas(!) ikili Vogue'un kapagina cikmayi basardi ya, daha da birsey demiyorum. Zaten herkes yeterince bahsetti bu konudan. Anne Wintour'a gecmis olsun dileklerimle. 

You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Merhaba Banu,
    Uzun zamandir bloguna girmemistim, bugun tekrar aklima geldi ve burdayim. Yillardan beri takip etmeme ragmen seni, saniyorum bu son kez gelisim olacak buraya. Senin kisisel blogun, istedigini yazarsin, paylasirsin. Cok dogaldir, ve tamamen senin hakkindir. Ben de sana ne paylasip ne paylasmaman gerektigini soylemek icin burada degilim.
    Sadece artik neden bir daha buraya gelmeyecegimi bilmeni istedim. Bu da benim hakkim. Su Turk dusmani aileyle ilgili herhengi bir haber, post, gorsel vs. beni cok rahatsiz ediyor. Daha once de bu paylasimlarindan oturu insanlar cok tepki gostermisti sana bu blogda. Incitici sozler kullananlar da olmustu hatta. Benim tarzim olmasa da anliyorum nasil duygular icinde olduklarini. Ben acikcasi belki gozunden kacmistir, duymamistir diye dusunmustum basta. Ama tepkilerinde cok haklilarmis. Anlasilan bu kadinin ve ailesinin Turklere karsi tavirlari, sozleri seni etkilemiyor. Ben de bunu kesinlikle ve kesinlikle anlayamadigim icin sana yolun acik olsun diyorum. Son yorumum ve son tiklamam olsun bu.
    Salincakta tek kisi kalmaman dilegiyle.
    Esra Giray

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler yorumun için. Kardashian ailesine zerre sempatim yok öncelikle bunu bilmeni isterim. Her Ermeni asıllı gibi onlarında Türklere düşmanca tavırlar içinde olmasını anlayabiliyorum. Bence asıl mesele sözde Ermeni katliamını yasallaştıran düzen ve onları destekleyen ünlüler ki aslında bu blogta paylaştığım pek çok ünlü bunların arasında var. Bloğumu siyasetten ve ideolojilerden uzak tutmayı tercih ettiğim için beni ilgilendiren kim ne giymiş, nasıl giymiş gibi cheesy konular, bu bakımdan ünlülerin ideolojik tavırlarına girersek içlerinde Ermeni lobisini destekleyenler, müslümanlardan nefret edenler, vs vs gibi pek çoğuyla karşılaşırız. Bunlara göre hareket etmemeyi tercih ediyor ve dediğim gibi olayın moda kozmetik vb kısımlarıyla ilgileniyorum. Seni rahatsız ediyorsa bu durumda Kardashian ailesini haber yapan hiç bir internet sitesini, gazeteyi okumaman, dergileri almaman gerek. Bu kadar net bir tavır sergilemek senin duruşundur, saygı duyarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil