Yves Rocher Anti-Chute Serum {Saç dökülmesine karşı şampuan ve serum)

3/13/2014


Yves Rocher'in sampuanlarini genel olarak seviyorum. Donem donem kullandigim sampuanlarindan birisi de sac dokulmesine karsi olan Anti-Chute sampuan. Kokusuna bayildigim soylenemez ama stresli ya da beslenmeme dikkat etmedigim donemlerde yasadigim sac dokulmelerime iyi geldigini farkettigimden beri kullaniyorum. Gecenlerde uzun zamandir denemek istedigim 1 aylik serum kurunu de aldim (bu fotografi aldigim gun cekmistim) Serumu 1'er gun arayla kullaniyorum. Henuz 1 ay bitmedi ama cok memnun kaldim, zira saclarimin guclendigini hissediyorum. Dokulmem yok denecek kadar az.   

Tabi sac bakiminda en onemli faktor beslenme. Ama is hayatinda kosturmaca arasinda bazi donemler beslenmeme dikkat edemiyorum. Vitamin haplari kullanmayi da sevmiyorum, bu bakimdan donemsel yasadigim sac dokulmeleri icin destek amacli bu urunu tavsiye edebilirim (bir de her gun 1 yumurta yemeyi unutmayin, sac ve tirnaklara cok iyi geliyor :)

You Might Also Like

0 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!