Kasnakta Etamin Duvar Süsü Örneği

5/08/2014

take_time_etamin
Bu hafta ki etamin projem boyle bir seye donustu. Banyo duvarinda ho$ duracagini dusunuyorum. Yalniz simdi farkettim. Tam ortasinda kat izi kalmis. Etamin bezini kasnaktan cikarip utulemem ve sanirim kasnaga daha iyi germem gerekiyor.

Hepinize guzel bir hafta diliyorum!

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben bu siteyi buldum, okudum okudum, bayildim! ama sonra kaybettim, simdi yeniden buldum, ve cok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  2. Ahhh etamin deme bana 1 haftadır küçücük bir horozu bebek önlüğüne işleyemedim ne zormuş :(

    Birşey sormak istiyorum canım bunu kaç tane iplikten yaptın? Normalde her renk 6 tane iplikten oluşuyor ya ben onu ikiye bölüyorum ve 3 ipliği işliyorum doğru mu yapıyorum acaba?

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş iyi günlerde kullan ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. cok begendimmmm. Kasnakla taksan daha bile otantik durur (mu?) sanki

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;
    bu etamin işi pek zevkli olmalı. Ben de heves ettim hazır olanlardan aldım bir tane kendime ama daha cesaret edip başlayamadım. Seninki pek de güzel olmuş. Motif de pek şeker.Güle güle kullan. Bence banyoda da gayet güzel duracaktır.Ellerine sağlık. Sevgileer:)

    YanıtlaSil
  6. çoooook güzel bencede banyo ducarı için ideal.bana denizi çağrıştıran her şeye bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  7. oo banu sen bu işi iyice kaptın süper:)

    YanıtlaSil
  8. Yine çok güzel! Eline koluna sağlık Banu:)

    YanıtlaSil
  9. Yine çok güzel! Eline koluna sağlık Banu:)

    YanıtlaSil
  10. Çok başarılı buldum. Tebrikler canım...

    YanıtlaSil
  11. PEK HOŞ BANUCUM :) ELLERİNE SAĞLIK ,İİ GÜNLERDE ŞEY ET :)

    YanıtlaSil
  12. Cok cici olmus,ellerine saglik!! Dimensions'a mi ait bu ornek, tanidik geldi de..:) belki de biliyorsundur ama ben gene de yaziyim dedim, kanavice ters tarafindan utulenir.. ;)

    YanıtlaSil
  13. Banuu bu da çok güzel olmuş. Bravo sana !! Az önce Ayşe'ye de sordum. Sıra sende. Kanaviçe ipleri bana kalın geliyor. 2 ye ayırıp yapıyorum. Yani 6 tane ipin birleşimiyle oluşuyor ip. Ben 3 er 3 er ayırıp kullanıyorum. Sen nasıl yapıyorsun? Garip bir soru oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  14. rahsan; bende memnun oldum, cok tesekkur ederim.

    noni; canim ben bu etamin icin 2 iplik kullaniyorum, yani ipi 3'e bolup kullaniyorum. Tabi benim kullandigim normal sIklikta etamin bezi, eger etamin bezinin delikleri daha sIksa tek iplikle isleniyor, daha genisse de 3 iple. umarim yardimci olabilmisimdir. Horozu cok merak ettim:)

    tedarik mucize; tesekkur ederim canim.

    defneyle yasamak; zaten kasnakta duracak-dedigin gibi daha otantik gorunuyor boyle :)

    tugba; kesinlikle tavsiye ederim, etamini islerken beynimin bo$aldigini hissediyorum.

    sihirli eller; bende deniz-kumsal temali motiflere bayiliyorum-huzur veriyor.

    yeliz; tesekkur ederim, ugrasiyorum iste kendi capimda:)

    kirpiktekigozyasi; begenmene cok sevindim, cok tesekkur ederim.

    flame; tesekkur ederim canim.

    guldem; tesekkurler! iyi gunlerde kullanirim umarim:)

    merail; sanirim dimension'du meral'cim. senin begenmene ozellikle cok sevindim, bu i$in ustasi sensin-ben oylesine i$liyorum:) dedigin gibi tersinden isliyorum-annemde telefonda oyle demisti:)

    nazo; canim noni'ye yazdigim gibi etamin bezine bagli bir durum. Bezlerin sIkligi burada 11-14-16-18 count aida diye ayriliyor. Numara buyudukce etamin daha da sIkla$iyor. 11 count aida icin 3 iplik, 14-16 count aida icin 2 iplik, 18 count aida icinde 1 iplik kullaniliyor. Ben bu isledigim etamin icin 2 iplik kullandim. umarim yardimci olabilmisimdir. bu arada etamini begenmene cok sevindim.

    YanıtlaSil
  15. aaa tamam öyleyse. Teşekkürler Banu. 14 count benimkisi. Bundan sonrakileri 2 iplikle yapacağım demek ki.. bu arada tersten ütülendiğini de yorumlardan öğrenmiş oldum, bugün ütüleyecektim :)

    YanıtlaSil
  16. Tek kelimeyle muhtesemmmm :))

    YanıtlaSil
  17. canim, utulerken tersinde utule de isi bozulmasin... cok da bastirma, mumkunse nemli utu beziyle utule...
    eline saglik...

    YanıtlaSil
  18. Hmmm anladım canım benim bebek önlüğünün delikleri daha genişti o zaman 3 iplik ile yapmam iyi olmuş, kısmet olur da ben bu sene horozu bitirebilirsem bloguma koyucam canım :)

    YanıtlaSil
  19. Seni uzun zamandir readerimdan takip ediyorum,bu islerle ugrastigini bilmiyordum hic,görünce etaminlerinin hepsine bayildim,ben de etaminciyim,beklerimm...

    YanıtlaSil