Beyaz tenlilere uygun makyaj örnekleri / resimleri

6/12/2014

beyaz-ten-makyaj
Beyaz tenli bayanlara en yakistirdigim makyaj fotograflarda ki gibidir! Siyah goz kalemi,gri far ve pembe-kehribar tonlarinda ruj ve allik! Hepsi bu! Fotograflarda ki goruntuyu elde etmek icin fondoten kullanmakta fayda var ama cildiniz sorunsuzsa sadece yanaklariniza sureceginiz pembe bir allikta yeterli olacaktir...
fotograflar: style.com{via tfs}

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende beyaz tenli oldugumdan boyle az makyaj yaparim..Sagdaki tam benim tarzim..

    YanıtlaSil
  2. 1. siradaki fotografdaki manken hatun kim ise tanimiyorum; feci guzelmis. Uzun zamandir bir kadini bu kadar cok begenmemistim...

    YanıtlaSil
  3. vaaaauuuww tam bana göre :) ne zaman makyaj yapmaya kalksam çok abartılı göründüğünü düşünüyorum // bunlar iyiymiş =]

    YanıtlaSil
  4. vay be ,tam beni anlatmışsın :) beyaz tenliler için bu da yeni bi tarz oldu :) bu arada 3. resimdeki kolye çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar Duru ve güzel bir tenim olsa makyaj yapmayı düşünmezdim bile herhalde :P

    YanıtlaSil