bu dönmelerin bir anlamı olmalı

11/09/2014

Ben hiç gidemiyorum.... Ama bir yandan da tam anlamıyla dönemiyorum. Kısaca bu bloğun hakkını hiç veremiyorum. Sadece zaman zaman birşeyler eklemek istiyorum sanırım... Çünkü kapatamıyorum, bazı kötü anıları hatırlatsa da vazgeçemiyorum blogumdan. Çünkü benim dönüşümüm, kendimi bulma, kadın olma hikayem, burada okuduğunuz lay lay lom satırların arasında saklı... Belki bir gün başka bir yerde anlatıyor olurum. Şimdilik tekrar merhaba.. 

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. sen hiç gitme :) arada sırada uğrasan o da yeter. :)

    YanıtlaSil
  2. Bir iki satır yazayım o halde yıllar sonra, belki de o zaman gitmezsin artık. Bu blog, benim ilk okuduğum blog. Hatta seni keşfettiğimde, blogun ne olduğunu bile bilmiyorum. Sanırım 2009 ya da 2010du blogunu keşfedince o kadar sevdim ki, ilk postuna kadar gittim. Günlerce okudum, çok keyifli geldi, her akşam işte geldim, pc yi açıp blogunda saatler geçirdim. sonra da acaba başka hangi bloglar var diye araştırıp, diğer takip ettiğim blogları buldum, ama salıncaktaikikişi hep başkaydı benim için. Yazmamana üzülüyordum, umarım daha sık paylaşım yaparsın. Buradan aldığım ilhamla ben de 3 yıl önce blog yazmaya başladım. Son zamanlarda ben de senin gibi hissediyorum, hevesim kaçtı gibi. Eskiye göre daha az okunuyor bloglar, instagramdan sonra ilgi azaldı. Instagram hem bıze daha kolay gelıyor hem de okuyana. Eskiden her posta onlarca yorum gelırken gelmeyince, tıklanma sayısı azalınca, takipçi artmayınca uğraşası gelmiyor insanın, kendi kendine yazar gibi. Haftada 3 4 yazarken, ayda bir bile zor gelıyor. ama yazmak lazım herşeye rağmen. Sen blog kelimesini Türkiye'ye-tamam en azından bana- öğreten kişisin. Mutlaka devam et olur mu? sevgiler...

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu samimiyet benim icin yeterde artar bile... ne guzel ki birilerinin hayatina dokunabilmisim, birazda olsa guzel zaman gecirmissin benimle birlikte..cok tesekkurler bunlari benimle paylastigin icin... kocaman sevgiler.

      Sil
  3. selam acaba size bisey sorabilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. Hangi kotu anıları hatırlatıyor size? :(

    YanıtlaSil
  5. Bence de gitme.Senin kadar iyi ürün tavsiyesi kimse veremez mesela.Sonra çok içtensin, zevklisin ve senin çok mutlu olduğunu görmek istiyorum.Blogu bırakman Harry Potter'ın son kitabının yazılmaması gibi bir şey olur.

    YanıtlaSil