Mutluluk sebebi

12/06/2014


                          
Mutluluk sebebi bir kupa aldım kendime Mudo'dan. Baktıkça gülümsüyorum. Şapşal minicik bir kupanın verdiği mutluluğu veremeyen insanları düşünüyorum sonra. Ne yazık onlara.. Neyse hadi biz en iyisi çay içelim. Enjoy ! 🎈

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hiç birşey sevdiklerinizi kaybetmeye değmez...

    YanıtlaSil
  2. Yazık bence de.Oysa ne kolay bir insanı mutlu etmek.Seni seviyorum Banu.

    YanıtlaSil
  3. Yazilarinizi gercekten ozledim , sizi kendime ilham almistim, lutfen geri dönün, dort gozle bekliyoruz :((((

    YanıtlaSil
  4. Salincaktaikikisi... Umarim bu yaziyi okursun..crystaldream instagramindan sana seslendim. Yeni bi ad ile ig yaziyorum. Lütfen takip kabul istegimi gör,, seni yeniden okumak istiyorum..biyonikkedi biyo😊

    YanıtlaSil