Tek omuzlu elbise modelleri

2/01/2015

oneshoulderdress

Ben onlari cok sevdim! Hatta bugun alisveris yaparken tek omuzlu-siyah-yakasinda kocaman bir cicek olan bir elbiseyi gozume kestirdim.  Benim bedenimde tek kalmisti. Denemek icin elimi attim ama uzerinde ki fondoten lekelerini gorunce tum hevesim kacti. Lekelerin yikayinca cikmasi hic muhim degil. Malum bu ulkede giy giy-iade et gibi abartili bir musteri memnuniyeti anlayisi var. Iste bu yuzden o elbisenin daha once giyilip sonra geri iade edilmis olma ihtimalini dusunmek bile yetti bana. Sonuc itibariyle almadim. Yani gozum hala tek omuzlu elbiselerde. Fondoten-pudra lekesiz bulursam benimdir!

fotograf+kolaj: fashionmag

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bende onlara bayılıyorum, siyah ve uzun olan bir modelinden gecen hafta edindim :)

    YanıtlaSil
  2. bir tane alalim artik, zamani gelmis :)

    YanıtlaSil
  3. tek omuz çok şık...çok kadınsı..uzun boylulara da ayrı yakışıyor:))

    YanıtlaSil
  4. Tek omuzlu elbiseler bence hic modadan cikmaz, cok siklar. Hele bir de saclar toplaninca ne kadar sik oluyor, öyle degil mi?

    Nesli

    YanıtlaSil