Altın Rengi Makyaj Örnekleri

6/11/2015

beauty_trend01_200805_06

Altin rengi fari bronz tene cok yakistiriyorum. Eger acik tenliyseniz altin rengi far tek basina kullanildiginda gozlerinizi soluk gosterebilir. Bu yuzden farinizi koyu renk baska bir farla {siyah, lacivert ya da koyu kahverengi} golgeli kullanirsaniz daha canli bakislar elde edebilirsiniz. Makyajda goz ve dudak makyaji arasinda ki dengeyi saglamak cok onemli. Eger golgeli goz makyajiyla sadece gozlerinize vurgu yapmak istiyorsaniz dudaklariniz icin koyu renk rujlardan kacinmali, seffaf/dogal renk bir parlatici kullanmalisiniz. 



fotograflar: wkorea

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Altın rengi hafif ve doğal kullanımlara ihtiyaç olduğunda başvurduğum bir makyaj tekniği. İstediğiniz kadar detay çalışın yine de kendini gizlemeyi başarıyor. Özellikle yaz aylarında bronz tene çok yakışıyor. Far, yaldızlı bir likitle desteklendiğinde daha da zengin gözüküyor...

    YanıtlaSil
  2. Ekin ne guzel anlatmissin bu rengi. Hemen makyaj dolabima kosup cilginlar gibi makyaj yapasim geldi :))

    YanıtlaSil
  3. Banucum, iyi bayramlar! stay warm.

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederim ayse'cim, kat kat giyindim, karin yagmasini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. golge yapmak cok bi zor :( mukemmel gorunuyor ftgrfta ama beceri isteyen bişey :( beceriksiz oldugumdan kiskandim :)

    YanıtlaSil
  6. lolla; aslinda el aliskanligi olunca golgeli goz makyaji yapmak cok kolaylasiyor. Isin sirri biraz pratik yapmakta.

    YanıtlaSil
  7. ya birde bana yakışsa şu makyaj,her seferinde yaptım sildim ya da griyle koyulttum.Özeniyorum böyle görünce de..

    YanıtlaSil
  8. hmmm..belki sen oyle dusunuyorsundur, belki de yakisiyordur ama sen farkinda degilsindir.

    YanıtlaSil
  9. İu yavruağzı-turuncumsu doğal dudaklara bitiyorum ben de. İki-üç bu renk gloss aldım ama tutturamadım henüz o rengi. Sen biliyor musun?

    YanıtlaSil