Orjinal Saç Aksesuarları 2016 2017 Modelleri

6/18/2015

sac-aksesuarlari

ac-aksesuarlari-2

sac-aksesuarlari-3
Bu sitede cok cici sac aksesuar tasarimlari var. Ilham vermesi dilegiyle... Enjoy! {via design-shimmer }

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hepsi çok güzellerrr belki uğraşsak biz de yapabilirz di mi :)

    YanıtlaSil
  2. moda cadisi; zevkli secimler...

    z fashion; yapariz elbette-sade sac bantlarini ya da taclari kumaslarla bu sekilde susleyebiliriz.

    YanıtlaSil
  3. evet özellikle 1 çok güzel // bayılırım saç aksesuarlarına zevkli seçimler var burda :) hem yapılmıcak kadar da zor deiller yapılabilir :D

    YanıtlaSil
  4. canikom kız korkunç bakmış yahu:))))))korktum valla...ahaha ama 1 ve 5 i beğendim eline sağlık...

    YanıtlaSil
  5. minik beyaz olan ne kadar modern bir duvak olur onu düşündüm bakarken! :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar;
    bu saç aksesuarları gerçekten çok hoş bence.şimdi siteyi heyecanla inceleyeceğim.saç rengi de dikkatimi çekti.bu saça her şey mi yakışıyor nedir.eskiden benim saçlarım da böyleydi yaaa..yeniden mi dönsem acaba.gördükçe düşünüyorum:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. 1,2 ve 6 'tı beğendim.2.görseden kendime yapmıştım.Çok basit bir yapılışı var.

    YanıtlaSil
  8. Bide Benim modellerime bi bakın begenicekmisiniz..? Yerimiz İstanbul/Teşvikiye detaylı bilgi için ve sipariş için modaaksesuar@gmail.com ekliyebilirsiniz..

    YanıtlaSil