Hediye Paketleme Örnekleri / Resimleri

9/08/2015

hediye_paketleme_1
hediye_paketleme_2
hediye_paketleme_3

Hediye paketinin gorunumu en az hediye kadar onemlidir benim icin. $oyle dusunun. Yemekler ne kadar lezzetli olursa olsun eger sofra guzel ve ozenle hazirlanmamissa keyfiniz tam olmaz oyle degil mi? Bu da onun gibi birsey.  Uyduruk bir paket kagidiyla oylesine kaplanmis bir hediye hic $irin durmaz. Benim gibi paket kagitlarini, kurdelalari ve susleri sevenler icin bazi hediye paketleme ornekleri toparladim. Sizde evinizde ki kumas kurdelalari, dugmeleri, size gelen hediye paketlerinden kalan susleri{eger benim gibi sakliyorsaniz} kullanarak gosterisli hediye paketleri hazirlayabilirsiniz.
Enjoy !!

fotograflar: bhg.com

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. afrikada bazı kabileler hediyenin paketlenmemesi gerektiğini, paketin güzelliğiyle hediyenin önüne geçebileceğini söylerlermiş.. afrikaya gitmiş bi arkadaşım anlatmıştı...

    ve hediyeyi alan kişi başkasına hiçbirşekilde elletmeden hediyeyi vereceği kişiye vermeliymiş :)

    bense hediye pakedinden çok içinden çıkacak şeye önem veririm... muhteşem paketlenmiş birşeyler içinden çıkan işe yaramaz hediyelerle canımı sıkabiliyor.. hediyenin iyisi kötüsü olmaz diyebilirsiniz bana.. ama ben tam tersini düşünüyorum :D çok kötüyüm :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de ççook eskiden beri hediye paketlerini, özellikle kurdelalarını, çiçeklerini saklarDIm. Buraya gelmeden önce, annemlerde o evden taşınacağı için atmak zorunda kaldım, bir çok şeyle birlikte. Ama üzerinde yazan notlara kıyamadım tabii ki. Düğmelerle çam ağacı yapmışlar ya oldukça güzel ve yaratıcı bir fikir. Bir de karşıt renklerdeki paketler ilgi çekici oluyor bence. Kırmızı paket-yeşil kurdela gibi :)Ekoseli kurdelada çok güzel göründü gözüme.

    YanıtlaSil
  3. Aynen saklarim , hatta babamlarda cooookk eskiden kalma paket suslerim bile var ;)Eskici geldi haaanimmm..
    Himm en cok beyaz kirmizi paket kagitli uzeri kadife kurdele ile suslenmis olanini begendim..

    YanıtlaSil
  4. Paketler çok güzelmiş, en çok düğmelerle süslenmiş sarı kağıtlı paketi beğendim.

    Bir de, şu anda IKEA'da onlarca çeşit hazır paket/hediye zarfları, bantlar, kurdelaler v.b. var, hepsi yılbaşı için özel çıkarılmış, onlara da bayılabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. lisede malum yılbası yaklaşınca kim kime hediye alacak diye kura cekerdik bileniniz vardır belki bunu:)
    ilk sene yaptıgım hediye paketi öyle beğenildiki(ki gercekden süperdi) sonraki seneler hep bana geldiler paket yap diye. bende olayı ticarete döküp hediye paketi, süs vs. parasını alıyordum paketi yapıyordum kalan parayı cebe atıyordum:)
    Bu hediye paketleride çookk tatlı

    YanıtlaSil
  6. bu hediyelerin hepsi benim olsun ne olurrrr bayıldım hepsine çok güzellerr

    YanıtlaSil
  7. Güzel olanlara ben de kıyamam saklarım. Zaten cici bici şeyleri oldum olası sevdim:) En çok 6. beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden güzeller...bende çok önem veririm paketlemeye...örneklerin için saol canım..bende kozalakları boyuyorum simleyip ve silikonla pakete yapıştırıyorum..çok şık oluo..ahşap boyamada kullandığımız boyalar işe yarıo:)))

    YanıtlaSil