Bol paça pantolon kombinleri

10/22/2015

Picture 31

Picture 45

Picture 47

Picture 48

Oldum olasi cok genis pacali pantalonlari sevmem. Hele bol paca kot pantalonlari hic sevmem! Adim atarken uzerimdeki kiyafetler benden once gitmemeli-benimle ahenk icinde olmali! Bu yuzden genis pacali pantalonunda bir kivami olmali diye dusunuyorum! Fotograflarda bu kivam super yakalanmis ve bol paca kot pantalon harika parcalarla kombinlenmis! Enjoy!
fotograflar: lefashion

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Annem ve babamin genclik resimlerinde uzerlerindeki bol paca pantolanlari gorunce Allahim bizi bu modadan koru derdim ama simdi en sevdigim trend bol paca kot pantolon. Bu kombinasyonlar ise super. Ama ne yazik ki biz Istanbulda uzun paca modasini takip edemiyoruz (ki cok abarti olmadigi surece bunu da cok seviyorum). Zira Istanbulun pis sokaklarinda o uzun pacalarin halini hayal bile edemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bende hiç bol paçalıları sevmem ama resimde gördüğüm kotu gerek rengi gerek modelini çok beğendim.Paçalarının çok bol olmaması benim için önemli..

    YanıtlaSil
  3. mavi fırfırlı gömlekli olan süper.
    bu arada tersim döndü yaw eski haline çok alışmışım :)

    YanıtlaSil
  4. Super bol paca degil ama bu kadarini seviyorum bende ve kendime yakistiriyorum bacaklarim uzunda biraz :)

    YanıtlaSil
  5. tamamen bolları daha çok tercih ediyordum pasajlarda buluyordum onlarıda, yurt dışından mal satan yerlerde..bu tarz giymem diyordum kiii;gap teki kotun rengine aşık oldum.ve olay bitti:))bide banucum;bu düşük beller kilonun bi yere birikmesine sebep oluyor,bunu engellemek için zıbın badylerden giyorum..0 bedende olsa gerkezde simit oldu:S

    YanıtlaSil
  6. katılıyorum sonuna kadar ... özellikle 2.kombiniyi sevdim

    YanıtlaSil
  7. Ben bu model pantolonlari cok seviyorum. Yine bol bol giyerim herhalde...

    YanıtlaSil
  8. Bu pantalonlar super, cok siklar gercekten :))

    YanıtlaSil
  9. denemeci paşa1 Şubat 2009 01:21

    Bence de süper görünüyorlar, hele çizgili kazak tam bir 70ler-sonu olmuş :p Fakat yüksek belin geri dönüşü?

    YanıtlaSil
  10. Bu Glamour editoryalini seviyorum, çok giyilebilir ve hoş.

    YanıtlaSil
  11. sanırım biraz da uzun bacak gerek giymek için, ben giysem iyice bodur görünürüm kesin...

    YanıtlaSil