Maybelline Leke Kapatıcı Krem Fondöten

12/10/2015

Picnik collage

Alisverislerimi genelde Kroger'dan yapiyorum. Kroger'da buna karsilik bazi urunler icin indirim kuponlari gondererek minik jestlerde bulunuyor. Gecenlerde kozmetik reyonu icin $3' lik indirim kuponu gonderdi. Kuponu kullanmak icin gittigim gun Maybelline'in tum urunleri %40 indirimdeydi. Uzerine kuponu da ilave edince bu krem fondoteni $2 gibi komik bir rakama almis oldum. 

Daha once de defalarca yazdigim gibi fondoten kullanmayi sevmem. Surdugum zaman yuzumde sanki tonlarca makyaj varmis gibi hissediyorum. Fakat yabanci forumlarda bu krem fondotenin methini defalarca okuyup, fiyati da bu kadar dusunce denemeye karar verdim.

Oncelikle fondotenler hakkinda ki onyargilarimi silip atan ilk urun oldugunu rahatlikla soyleyebilirim!

Dokusu hafif ve dogal. Cildimin bazi bolgeleri kuru oldugu icin acaba puturlu bir goruntu olur mu diye endiselerim vardi. Aksine cildimi oyle guzel nemlendirdi ki makyaj yapmadan once kullandigim kremi surmeme bile gerek kalmadi. 

Hafif bir dokusu olmasina ragmen kapaticiligi cok iyi! Spf 18 gunes koruma faktorlu olmasi da benim gibi gunes koruyucu krem kullanmayi sevmeyen usengecler icin kocaman bir {+} ! 

Bu sefer indirim coskusuyla kendimi kaybetmeden sadece bu fondoteni alip-cikmayi basardim! 
Bir once ki Maybelline indiriminde alisveris konusunda daha bir hevesliymisim!
Ganimetlere buradan ulasabilirsiniz!
xoxo

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. sanırım bundan yok türkiyede daha yani ben görmedim,light ürün seviosan ben en son lorealin true match mineralsini denedim ve çok memnunum artık bi daha fondotene dönmem heralde maybelline de çıkardı aynı toz mineral olanı da onu bilmiorum

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın alacak bişey daha buldum! :) bir de yeşil kapatıcıyı alacağım. Buradaki fiyatları görünce koli koli alasım geliyor da olmuyor işte :) Teşekkürler Banu!

    YanıtlaSil
  3. Banu, ben bu yesil kapaticidan aldim 1-2 ay once, ama Physician's Formula, Maybelline degil. Ama bir turlu beceremedim kullanmayi. Nasil kullaniyorsun, memnun musun? Ben en sonunda Neutrogena'nin concealer'ini aldim. Boyle cevirince ustteki sungerden kapatici portletenden. Hic fena degil, ama bu yesilin keyfini cikaramadim. Ne diyorsun?

    YanıtlaSil
  4. ya ben de hiç kullanmıyorum ama bazen çok lazım olabiliyo eğer memnun kaldıysan ben de bakayım çünkü benim de normalden kuruya giden bir cildim var çok sivilcem olmaz ama çene bölgemde bir iki iz hep olur onlar da malum günlerde sivilce olarark geri gelir ama ben biraz beyaz-sarı tenliyim ve hangi tonu alabileceğimi bilmiyorum banucum o konuda da biraz destek alabilir miyim :))
    sevgiler SEMA

    YanıtlaSil
  5. Ben de Türkiye'de olmadığına üzüldüm şimdi. Benim de nem problemim olduğu için(hele kışın) mineral fondöten kullanamıyorum, diğerleri dediğin gibi ağır geliyor. Hala araştırmaktayım...

    YanıtlaSil
  6. Maybelline ürünlerine ben de bayılıyorum Malesef fondoten kullanıyorum ve uzun yıllar da maybelline'in simdi adını hatırlamadıgım ve bir süre önce artık üretimi durdurulan fondotenini kullanıyordum. Gecen yıldan beri de maybelline'in affinitone isimli fondotenini kullanıyorum. Herkese tavsiye ediyorum, cevremdeki cogu kızın da bunu kullandıgını görüyorum. O kadar dogal ki kimse yüzünüzde fondoten oldugunu anlamıyor bile.

    YanıtlaSil
  7. babegazelle; mineral pudralari kullanirken surekli elbiseme, etrafa bulastiriyorum:) ve sirf bu yuzden onlari kullanamiyorum.

    nazo; :) insanin aldikca alasi geliyor hakikaten. Yarin ki KARA CUMA indirim firsatlarini sakin kacirma-%80 indirim olacak pek cok yerde :) herkes sabah 6'da magazalarin onunda kuyruk olusturmaya baslar artik.

    ayse; o yesili sivilce izlerinin uzerine surup daha sonra yuz fircasiyla{epey buyuk boy olani} pudrayi yuzume suruyorum. Direk kirmizi sivilce izinin uzerine pudra surunce kapanmiyor ama bu yesil nasilsa kirmizi rengi notrlestiriyor. ama yesil kapaticiyi surdukten sonra fondoten ya da pudra sart.

    sema; ben cok memnun kaldim. Ayni cilt rengine sahip degiliz ama cilt tipimiz ayni sanirim-bu yuzden bu krem fondoteni siddetle tavsiye ederim. Renk tonu icinse su sitede ki renkleri inceleyebilirsin.
    http://www.maybelline.com/Product/Face/Foundation/instant-age-rewind-custom-face-perfector-cream-foundation.htm
    Sana LIGHT-2-CLASSIC IVORY rengi gidebilir.

    lacheen; umarim yakinda Turkiye'ye de gelir. Ebay'de satiliyor sanirim, bir bak istersen. Benim de cildim cok hassas ve kis aylarinda bolge bolge puturlesir-bu fondoten nemlendiricili oldugundan o bolgelerde birikme olmadi hic.

    raspberrypie; oyle mi? hic duymamistim o fondotenin adini-notumu aldim hemen :) sen daha cok gencsin-cildin piril piril-aslinda fondotene hic ihtiyacin yok-pudrayi fircayla kullanmayi denedin mi hic?

    YanıtlaSil
  8. Çok alışverişim geldi cicim ama bir başlarsam beni kimse durduramayacak:)))
    ben de alayım mıııııı????ben de kullanamıyorum aslında ama öyle güzel anlatmışsın ki???kanımca alacam:)
    öpüyorum seni kocaman!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. kiki; durma zaten niye duracaksin ki ? :) ben begendim, test ettim, onayladim, eger alip kullanirsan umarim sende memnun kalirsin.

    YanıtlaSil
  10. Banuuu birşey soracağım :) Yeşil kapatıcıyı aldım ama fondatenin rengine karar veremedim. Medium 1 ve 2 vardı. İkisi arasında çok mu fark olur. Bu arada 6 dolardı Walmart'ta. Tr.de 30-40 ytl.den aşağı olmaz aynı ürün. Neyse tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. sadik okuyucun olarak bugun baktim ama testeri yoktu:)
    NYC kas farini ise hala bulamadim:(
    azimliyim:)

    YanıtlaSil
  12. Nazo; kusura bakma canim ancak yorumunu yayinlama firsatim oldu. Sanki senin cildine LIGHT-5 daha iyi gider gibi geldi bana. Evde kullandigin ve renginden memnun kaldigin bir pudra ya da fondoten varsa onu alip oyle git bence, rengi karsilastiri oyle karar verirsin, ben bazen oyle yapiyorum:) yesil kapaticidan da umarim memnun kalirsin.

    zerrin; Umarim aradiklarini bulursun zerrin'cim, senin bu azmine hayranim :)

    YanıtlaSil