Yılbaşı Ev Dekorasyonu Resimleri - 2016 2017

12/20/2015

Henuz gocebe seklinde yasadigimiz icin yerlesik duzene gecene kadar evim icin sus esyalarina yatirim yapmamaya calisiyorum. Bu yuzden yilbasi icin ufak-tefek hazirliklar disinda evimin dekorasyonunda cok fazla degisiklik olmayacak. Bu durum elbette beni boyle cici-civil civil goruntuleri arastirmaktan-sus esyalarinin evde yarattigi sicak ortami sevmekten alikoyamiyor! Bu arada dun gece soguga aldiris etmeden sokaklarda dolasip sizler icin suslenmis-isiklandirilmis bazi evleri fotografladim. Goruntuler yakinda burada !!
yilbasi_susleri2
yilbasi_susleri1
Picture 2

img99l

fotograflar: potterybarn

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kapı başımı döndürdü :)

    ya banu aslında sana haber vermeye geldim blogger song contest için... bi siteye göz at şarkılar yayınlandı :) kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. haber verdigin icin tesekkurler-hemen bakiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Vazolarin icindeki cam toplar yemek masasi suslemek icin cok guzel olmus. Sen de yilbasi davetin icin denesene. Goodwill'de her daim binbir cesit cam vazo oluyor birer dolara, cam toplari da dollar store'lardan bulabilirsin belki.

    YanıtlaSil
  4. kırmızı sandalyelere bayıldım

    YanıtlaSil
  5. son resim huzur veriyor banucum:)

    YanıtlaSil
  6. Canım ya kırmızı sandalye ve masaya bayıldım ya...Bu tarz bı masa ve sandalye daha hıc bır mobılyacıda gormedım. canım yazın evlenıcem ve bu tarz bı kombın dusunebılırım cunku cok hosuma gıttı.Böyle guzel sandalyeler ve masa satan bıldıgın bı adres var mıdır:)

    YanıtlaSil
  7. esra; ikea'yi dolastin mi? belki orada vardir.

    YanıtlaSil
  8. Canım ıkea yı dolasmıstım bı kac ay once ama boyle guzelını gormedım. bas ıkı sandelye kollu olcak dıgerlerı kolsuz ve boyle bır kırmızı boyle bı tahta olacak uff ya:(
    Canım ayrıca ıkea sankı kalıtesız tahta kullanıyomus hıssı var bende . acaba oyle mı?

    YanıtlaSil