Yılbaşı Gecesi Makyajı - 2016 2017

12/21/2015

goz_makyaji

Bu sene yilbasi gecesini cumbur cemaat-kalabalik bir grupla bizim evde gecirmeye karar verdik. Beni ise $imdiden hazirlik tela$i sardi. Insanlarin karsisina surekli ayni yemeklerle cikmak istemiyorum. Farkli ama leziz, beni fazla yormayacak ama yilbasi sofrasina yakisacak tarifler ariyorum. Bu yuzden size danismaya karar verdim. Diyorum ki ben size yilbasi gecesi icin goz makyaji onerileri vereyim, siz de bana yilbasi sofrasi icin tuyolar verin! Ne iyi olur..{Hindi yemiyorum bastan belirteyim:) }

Basliyorum!
Yilbasi gecesini ister disarida, ister evinizde gecirmeye karar vermis olun- O gece makyaji abartmakta serbestsiniz !!
Goz makyaji icin koyu renk -tercihen lacivert- renk bir far kullanabilirsiniz. Golgeyle-dumanli bakislarla ugrasmaniza gerek yok. Farinizi ilk fotografta goruldugu gibi surup, makyajinizi iki kat rimelle tamamlayabilirsiniz. 
Koyu renk farlardan hoslanmayanlarda dogal tonlarda ki farlari serit takma kirpiklerle kullanabilir. 
Simdilik bu kadar! {Devam edecek!}
Yilbasi sofrasi icin onerilerinizi { ya da tariflerinizi} bekliyorum!! 
{tesekkurler..}

fotograflar: thecelebritycity

You Might Also Like

32 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Paçanga böreği,etsiz yalancı çiğ köfte yada mercimek köftesi,patates topları,kanepe çeşitleri..

    YanıtlaSil
  2. Hasan Paşa Köfte önerebilirm. Binnur Hanımın tarıfı çok severim.
    http://www.turkishcookbook.com/2006/01/hasan-pasa-meatballs.php
    İngilezcesini yolluyorum fakat Türkçesi var websitede. (Galiba İngilezce konuşuyorsunuz değil mi?)
    Bu köfte önceden yapılıyor fakat sonunda fırına konunlur. Onun için hem sicak güzel olur hem son anda onunla uğraşmak zorunda değilsiniz.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Yoğurtlu kereviz salatası bu gibi durumlarda çok kurtarıcı oluyor. Normalde kereviz yemeyenler bile bayılıyor hem de hazırlaması 5 dakika :)Tatlı olarak da panna cotta yapabilirsin, o da çok pratik, hafif ve lezzetli. Bir de kestaneli pilav yılbaşına çok yakışıyor. Hatta birkaç renk yapabilirsin kek kalıbında. Benim bu yılbaşı için düşündüklerim bunlardı, umarım senin de işine yarar :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, kalabalık grup hakkında ( çoğunluk yabancı mı Türk mü, kaç kişi, yaş ortalaması vb. )biraz daha bilgi verebilirseniz uygun önerilerde bulunabilirim.

    YanıtlaSil
  5. Makyaj tüyoları için teşekkürler gerçekten ihtiyacım olacak:)
    Yemek içinse, fondü diye düşündüm.
    Erimiş sıcak kaşar.
    Yanında, mantar, kızarmış küçük ekmekler, sucuk vs.
    Ya da tatlı olarak.
    Erimiş sıcak çilolata.
    Yanında da küçük brownie parçaları, meyveler ve dondurma.
    Bence çok leziz.
    Umarım düşünürsün.
    Buseler:)

    YanıtlaSil
  6. selam, ben geçenlerde gelen misafirlerim için minik atıştırmalık birşeyler hazırlamıştım belki fikir verir...
    mini kanapeler(çeşitli kurabiye kalıpları ile şekillendirilmiş
    hardallı patates salatası
    tek porsiyonluk cheesecakeler(üstleri nutella ve reçelli)
    mozaik pasta (evet çok klasik ve bilinen bir tat ama şekilli bir kek kalıbında veya minik minik keserek güzel görünüyor)
    milföye sarılmış mini sosisler, kürdana batırılıp sunulabilir...
    şimdilik aklıma gelenler bunlar:) eğlenceli bir gece geçirmeniz dileği ile...

    YanıtlaSil
  7. Umarım güzel bir gece geçirirsiniz
    Kolay gelsin sana
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2008/11/buffalo-stili-tavuk-but.html

    http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2006/09/acl_karnabaharl.html

    http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2006/03/_renkli_brek.html

    http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2005/01/renkli_patates_.html

    Benim seçtiklerim.Sen de aşağıdaki linkten seçebilirsin.Bu sitedeki tüm tarifler çok güvenilir.

    http://www.portakalagaci.com/oburcuk/arsiv3.html

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Hindi yemiyorsaniz, buyuk bir tavuk olabilir firinda mesela. Veya rosto da olabilir. Aslinda herkes seviyorsa firinda somon da guzel olur - zeytinyagi, maydanoz, feslegen, tuz, biber, limon, sarimsak ile marine edilmis somonu aluminyum folyoya sarip firinda pisirebilirsiniz. Iki uc tip meze, bir buyuk salata ve cukulatali bir tatli ile hos olur.

    Mutlu yillar,

    Beste

    YanıtlaSil
  10. Hindi yemiyorsaniz, buyuk bir tavuk olabilir firinda mesela. Veya rosto da olabilir. Aslinda herkes seviyorsa firinda somon da guzel olur - zeytinyagi, maydanoz, feslegen, tuz, biber, limon, sarimsak ile marine edilmis somonu aluminyum folyoya sarip firinda pisirebilirsiniz. Iki uc tip meze, bir buyuk salata ve cukulatali bir tatli ile hos olur.

    Mutlu yillar,

    Beste

    YanıtlaSil
  11. makyajlar çok güzel, kaşlarda çok doğal ve güzeller...

    açık büfe yapıcaksan benim kalabalık gruplar için yaptığım hem değişik hemde lezettli tarifim var. pirinç salatası: yasemin pirincini haşlayıp içine kapari veya turşu, mısır, minik doğranmış kırmızı biber, dereotu ekleyip limon,zeytinyağ ve baharatları kullanabilirsin. veya aklına gelen malzemeleri karıştırıp sunabilirsin. kolay gelsin

    YanıtlaSil
  12. Canım ela ya da ela-yeşil karışımı gözler için önerilerim var benimde.
    Ben ela ara ara yeşillik hatta sarı kırmızı renk bıle bulunan bır goz rengıne sahıbım.bugun bır gozume 2. fotograftakı makyajdan diğer gozume parlak kahve ve mürdüm rengınden makyaj yapıp kalın bır sekılde rımelledım harıka oldu ıkı renkte.
    ılk once açık ama parlak süt kahveyı tum goz kapagıma yedırıp sonra bı ton koyu kahve en son da gozumun sonuna dogru koyu kahvelerle ışık yakaladım. alt kırpıklerın bıtımıne de yesıl kahve far toz halınde karısıtırılıp surulebılır cekıcı bakıs olusturuyor:)
    yılbaşı sofrası için önerilerime gelınce:
    Canım küçük kavanozlar edınebılırsen ya da cam kucuk aksesuarlar.bunların ıcıne nar tanelerı doldurup kapaklarının cevresıne kırmızı ınce kucuk kurdelalar takıp bır not kagıdı ılıstırebılırsın.
    not herkes ıcın ayrı ayrı yazıldıgından farklı bır ambıyans olusturacaktır.
    sonra herkesın servıs pecetesının ıcıne geceyı ozel kılabılecek kucuk hedıyeler koyabılırsın.mesala kolye ucu, kol dugmesı vs.
    sonra sadece masaya degıl evın bı cokyerıne kokulu mumlar yerlestırebılırsın.
    bence yılbası nasıl makyajı sade dıılse yemegıde sade olmamalı.
    bol baharatlı seyler bu sofraya cok yakısır bence.
    mesala mısırları taneleyıp kendı hazırladıgın soslarla salatalar yapabılırsın.
    küçük kaşarlı baharatlı kanepeler hazırlayabılırsın.
    umarım yardımcı olabılmısımdır . kolay gelsın tatlım

    YanıtlaSil
  13. adsiz; pacanga boregini hic denememistim, gecenlerde burada ki markette pastirma buldum, denemeliyim :)) cok tesekkulrler!

    karen hanim; ana yemek olarak bende izmir koftesi dusunuyordum,ama binnur hanim'in tariflerine cok guvenirim o yuzden hasan pasa'yi daha once hic denememis olmama ragmen yapmak isterim. Ana yemek fikri olarak bir koseye not ettim-cok tesekkurler.

    ayse; yogurtlu kereviz salatasi kulaga cok hos geliyor. hem gelecek misafirlerden ikisi vejetaryen, onlar icin de uygun bir secim olur. penna cotta'nin tarifini ararken fotograflarini gordum ve adeta eridim bittim. nasil guzel bir tatlidir o oyle!! yalniz tatli konusunda pek becerikli degilim, benim yilbasindan once o tarifi deneyip tecrube kazanmam lazim :) Ve tabiki ki kestaneli pilav-notumu aldim :) Cok tesekkur ederim!

    eda; oncelikle ilgin icin cok tesekkurler. gelecek grubun cogunlugu yabanci, kanadali, amerikali, yunanli ve guney koreli ciftler olacak. yas ortalamasi 28-35 arasi. onerilerini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. fanfan; daha dun gece bath&beyonds'ta fondu seti gorup almamak icin kendimi zor tutmustum, sonra markete girdim ve fondu peynirleri gordum, simdi de sen soyluyorsun-bu bir isaret olmali :)) fransiz ekmegiyle+ fondu ikilisine bayilirim ! Tesekkurler!

    Moonliiin; fikirlerin hepsi cok guzel, cok tesekkur ederim. Milfoy hamurundan minik atistirmalik borekler yapmayi dusunuyorum bende. mozaik pastaya da bayilirim ayrica :)

    yelda; umarim oyle olur. cok tesekkurler..

    oykucu; cooook tesekkur ederim. linklerin hepsini inceledim, notlarimi aldim. portakal agaci tariflerine bende cok guvenirim, boyle iclerinden secmece yapilip yazilinca daha bir hos oldu-bana kalsa yuz saat o tariflerin arasinda kaybolur-giderdim:)

    YanıtlaSil
  15. beste; aslinda olayi balik gecesine cevirmeyi, karidesli pilav, somon fume, yengec keki vs ile masayi doldurmayi dusunmustum ama gelecek misafirlerden iki tanesi deniz mahsullerini yemiyor maalesef:( baska bir ortam icin somon tarifini degerlendirecegim-cok tesekkur ederim onerin icin.

    tubi; pirinc salatasi fikrini de annemden duymustum-kulaga cok hos geliyor-zaten cok severim tursulu-kitir kitir salatalari :) cok tesekkurler!

    lale; oncelikle makyaj onerileri icin cok tesekkur ederim. bende ela ve yesil gozlerde toprak tonlarinin guzel durdugunu dusunenlerdenim, gozlerdeki kahverengiyi ortaya cikariyor. ve tipki bende senin gibi goz altina mutlaka yesil ya da lacivert kalem surer ya da ince uclu bir aplikatorle toz far surerim. yilbasi gecesi icin supriz onerilerini cok sevdim-pecetelerin icinden cikan minik hediyeler fikrine ise bayildim!! etrafi mumlarla isiklandirmayi bende dusunuyorum-cok hos olur gercekten. tum fikirler icin cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  16. Tamam bana uyar,ben makyaj üyoları alıyım sende yemek :) Koyu renk makyajı bende severim.Yüzüm yuvarlak ve tombiş saçlarda mavi siyah yakışır sanırım:))

    Gelelim yılbaşı menüsüne;Bu benimde yapmayı düşündüğüm menü :))
    Mezeler şart
    - sosis ve patates kızartması minik minik kürdanlara geçirilmiş..
    - patlıcan salatası
    - haydari
    - meksika fasulyesi salatası
    - piyaz
    - peynir topları
    - yoğurtlu havuç salatası
    - karides salatası

    ana sıcak
    - çok kalabalık olmayacaksanız mantarlı tavuklu üzeri kaşarlı güveç yapabilirsin.
    - yanına pilav olabilir
    çok klasik ama herkes yer sanırım.

    kanepeler hazırlayabilirsin.

    meyve tabağı ,çikolata föndüsü de gecenin tatlısı olsun..Herkes meyveleri çikolataya bana bana yer...

    Eee daha ne olsun..içki ve çerezlerde beylerden gelsin tamamdır..

    Güzel bir yeni yıl diliyorum şimdiden....Akıl vermesi kolayda bakalım biz ne yapıcaz:)

    YanıtlaSil
  17. pelin; koyu renk goz makyajinin sana kesinlikle cok yakisacagini dusunuyorum! Menuyu de tek tek yazmissin, ne kadar incesin, cok tesekkur ederim. listeyi bir kenara yazdim, tariflere bakacagim mutlaka.

    YanıtlaSil
  18. bu sitenin sıcaklığına bayılıyorum :)

    İnşallah blogum senin için faydalı olur :) bakıp belki fikir alabilirsin. Elimde olsa tatlıları ben hazırlardım senin için aslında ama maleseef. Çoook uzağııız.. şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  19. didem; hemen bloguna i$inlaniyorum :) dedigin gibi keske tatlilar konusunda senden destek alabilseydim, ne iyi olurdu...

    YanıtlaSil
  20. her ikiside hayatımda gördüğüm en güzel göz makyajları.. sabah baltım, mavi gözlü olan arkadaşıma mail attım 'senin yerinde olsam hiç çıkartmam' diye.. benim gözlerim ise siyah, bence alttaki daha güzel olur.

    menü olayıda emin ellerde, ben anlamadığım işlere hiç girmeyeyim :)

    YanıtlaSil
  21. Tatlı olarak başka bir yerde varmı bilmiyorum ama ben icat ettim bunu:)
    Petiböt bisküviyi un haline getiriyoruz. krem şanti ile karıştırıyoruz. sonra onları elimizle yuvarlayıp top haline getiriyoruz. krem şantiyi az koyuyoruz ama şekil alacak sonuçda.
    Kalan kremşantiye çok çok az süt ekliyoruz.Yumuşasın diye. bu topları krem şantiye buluyoruz. krem şantiyi renklendiriyoruz. çikolata sosada bulayabilirsiniz.
    Bisküvi yerine kek de kullanabilirsiniz. Hatta içinede çikolata sos kullanılabilir. toplara süslü kürdanlarımızı batırıyoruz ve bir süre buzdolabına. Becerebilirsem resimde koyuyorum. fikir olsun:)

    http://img84.imageshack.us/my.php?image=dscf5152eh4.jpg

    YanıtlaSil
  22. Neler olmuş burada. yazan herşeyden canım istedi. Ben bu konuda çok acemiyim. Tüm yorumları hımm, aa eveet sesleriyle okudum :)

    http://www.kadinonline.com/news.php?readmore=754
    Buradaki mantar dolması ve tatlı önerileri güzel. Tabii Portakal Ağacı'nın tarifleri daha güvenilir. Belki onda da vardır mantar dolması ve diğerleri.
    Bence o gece birçok basit ve güzel görünümlü şey olmalı. Çünkü insanlar hurra yemek yiyelim anlayışında olmaz. Daha çok kokteyl havasında geçer.
    Bak çok kıskandım şimdi, kalabalık arkadaş grubuyla ne güzel bir gece olur. O güne ait herşeyi bize de anlat Banuu! :)

    YanıtlaSil
  23. uyuz cadi; goz makyaji secimlerimi begenmene cok sevindim. siyah gozluysen bende hersey cok yakisir sana-koyu renk-dogal renkler-hepsi super olur!!

    kanne; ne kadar orjinal bir tarif bu boyle-yilbasina kadar bekleyemem! hemen denemeliyim :)

    nazo; link icin cok tesekkur ederim canim. boyle yemekli ortamlarda ben kendimi kaybettigim icin genelde fotograf cekmeyi ihmal ediyorum ama bu sefer sizin icin cekip bol bol anlatacagim-soz !! :)

    YanıtlaSil
  24. Banucum, benim yemekle pek aram yok ama yufka bulabilirsen sigara boregi atistirmalik ve kolay, ayrica firinda mantarda cok fazla yormaz seni, uzerine kasar falanda rendeleyebilirsin :))

    Simdi ben lacivert fara bayildim bayilmasina da gozler mavi degil, nasil durur acep :))

    YanıtlaSil
  25. aa nazo onlar evcini'nin tarifleri ve fotoğrafları. sen şimdi mantar dolması diyince ben de onu söyleyeyim demiştim, muhteşem oluyolar banu. bence mutlaka dene. istersen direk evcini'nden bak, bide yine o sitede çikolatalı ayrıca havuçlu muffin tarifleri var. bu üçünü de defalarca denedim, çok güzel oluyolar..

    YanıtlaSil
  26. Moonsun; bence sende koyu gri ya da koyu yesil farlar cok hos durur! Dogal bir yuz ifaden var-lacivert cok parlar yuzunde.Sigara boregine bayilirim! Daha once yapmistim, yabanci arkadaslarim co begenmisti-iyi ki hatirlattin :) cok tesekkurler!

    uyuz cadi; mutlaka deneyecegim!! bu kadar methedildiyse mutlaka lezizdir-tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  27. yalnız yuvarlakları büyük yapma hamurumsu bi tat oluyor.
    önce kendin denemende iyi olur. damak zevkleri farklıdır sonuçda.Gerçi ilk ramazan bayramında denemiştim. Kurban bayramında da yapacaksın demi diye isteklerde oldu.Demekki gerçekden güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel gözler ya...Lacivert far'a bittim ben..Seneler önce Hülya Avşar "Aradın mı?"klibinde böyle bir makyaj yapmıştı o mavi gözlere o lacivert far falan...Kendisini sevmemememe rağmen makyajına bitmiştim.
    Ben yemekten anlamam.Ama yılbaşında yemek istesem alternatif olarak atıştırmalık yiyecekler isterdim.Sigara böreği,mini puf bböreği,elma dilimli patates kızartması,kanepeler,mini ekmek üstü krem peynir veya zeytin ezmesi...Salata olarak bardaklara koyulan kuşkonmaz,havuç vs birde minik domatesler...Tatlı olarak da mini muffinler ya da truffle...Ayyy olsa da yesekkk:)))

    YanıtlaSil
  29. kanne; tamam, dikkatli yaparim, yapinca da sana haber veririm nasil oldugunu :)

    sagir kedi; dedigin gibi insan o gece sadece aksam yemegi degil gece yarisi ve hatta sabaha kadar atistiracagi-elinin altinda duracak seyler ariyor :)

    YanıtlaSil
  30. Bu kadınlar kaşlarını almıyorlarmı hiç :)

    YanıtlaSil
  31. Banucum, mavi farın markasını biliyor musun acaba? Muhteşem bayıldım.

    YanıtlaSil
  32. kozmo; bende cok begendim ama markayi bilmiyorum maalesef.

    YanıtlaSil