Siyah Kemer ve Gelinlik Modeli 2016 2017

1/01/2016

img_1560-copy

img_1459-copy

img_1727-copy

Gelinliginizi siyah kemer ve siyah kucuk bir cantayla kombinlemek hic akliniza gelmismiydi?
Peki ya gelinliginizle babet giymek?
Bunlarin hic birisi benim aklima gelmedi...
Gerci babet giymeyi dusunmedim degil ama yakismaz diye vazgecmistim-halbuki gayette guzel duruyormus! {rahatligini soylemiyorum bile}

Bu cici dugunden daha fazla goruntuye ulasmak icin suraya isinlanmaniz gerekiyor{via citified.blogspot.com}

Enjoy!

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben babeti düşündüm, hatta yaptım bile..
    pişman mıyım, hayır :)
    çok şirin durduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. banucum:))
    ben basarabilirsem gelinlik giymeyi, parmak arasi terligim olacak:))) siyah kemer benim fikrimdi!!! 35inden sonra kirmizi takacak halimiz yok degil mi ama:))

    YanıtlaSil
  3. Benim bir arkadasim gelinligine (gerci onunki duz bir gelinlikti) mor kemer takmisti. Dugunun yapilgi yer de mor beyaz dekore edilmisti. Nasil guzel olmustu anlatamam. Cok begenmis ve hatta neden ben dusunemedim diye de hayiflanmistim ama dusunsem de cesaret edemezdim zaten...

    YanıtlaSil
  4. renkli kemer/kusagi olan gelinlikler gecen sene cok modaydi. davidsbridal'da hala olabilir.

    ben gelinligimin altina Nike beyaz/dore spor ayakkabisi giymistim- Halil'in ayaklari yorulmustu, ben hala zipliyordum- dans ederken falan oyle rahat ki. burayi okuyacak gelin hanimlara tavsiyemdir...

    YanıtlaSil
  5. bayıldımmm! fotolar super ve çok şık..

    YanıtlaSil
  6. Aslında güzel bir ikili siyah- beyaz. Günlük kıyafette kullanıyoruz ama evlenirken herşey bembeyaz olsun diye aklımıza gelmiyor sanırım =)) Çok güzel resimler bu arada..

    YanıtlaSil
  7. valla ben converse giymek istemiştim gelinliğimin altına, hani şu pullu taşlı modellerden, ama kimse izin vermedi etrafımdan.

    bende sonra kenarı çiçekli şampanya rengi bi babet aldım :)

    YanıtlaSil
  8. bizde yapılsa siyah kemer de neymiş tak kırmızı kurdeleni cıkcık eski köye yeni icatlar dulmusun sen ki gibi dünya kadar laf yersin düğün öncesi :))
    ama bence çok şeker olmuş eteğin pufidik kısmına ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
  9. ah benim aklıma ne fikirler gelmişti de gelinliğimle ilgili, annem olmaz diye ayak diretince maalesef gönlü kırılmasın diye istediğim pek çok şey olmamıştı :) bu siyah kemer ve çantaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. uyuz cadi; harikasin! eminim cok sirin durmustur!

    dilayra; icimden bir his yakinda senin o parmak arasi terlikleri giyecegini soyluyor :) siyah kemer fikrini calmislar ama super durmus :)

    nihan; ne guzel bir fikirmis o oyle! bende cesaret edemezdim herhalde.

    ayse; supersin! Spor ayakkabisi ! Benim topuklu ayakkabilarim beni oldurmustu ama boy-pos-endamimi arttirmisti o ayri mesele :)

    sabahnur; bende cok begendim!

    pureabsinthe; haklisin. Halbuki bembeyaz gelinlik cok silik duruyormus-simdi fotograflarima bakinca dusunuyorumda soyle renkli-eglenceli bir iki aksesuar olabilirmis.

    Iraz; demek sende babet giyenlerdensin! Fikir bile kulaga cok hos geliyor!

    ozlem; ne kadar dogru yazmissin-ben istesem bile cevrenin lafi-sozu hevesimi kirardi kesin.

    ayci; anneler hep boyle sanirim, illa ki karisacaklar-sonra da "ben hic birseye karismak istemiyorum, hersey istedigin gibi olsun istiyorum" derler :))

    YanıtlaSil
  11. norman şartlarda bana siyah kemer tak deseler saçmalamayın derim ama bakınca ne kadar güzel olmuş diyorum.
    babet olayına gelincede bence süper zaten artık herkes düğününde babet giyiyor hem şık hem rahat.

    YanıtlaSil
  12. Bana çok romantik geldi bu fotolar. Sanki bir filmin kamera arkası gibi. Yoksa öyle mi :)

    YanıtlaSil
  13. brc; gercekten herkes babet mi giymeye basladi? benim zamanimda yoktu-oyle bir fikir aklimin kosesinden teget gecti ama gelinligin agirligini kaldiramaz-basit durur diye dusunup vazgecmistim-simdi bende pismanim :)

    flame; yok canim gercek bir dugun bu ama fotograf cekimleri cok guzel.

    YanıtlaSil
  14. Aman aman Aşkım görmesin bunu.Öhööm öhöm yorumum şudur ki önemli olan bu gelinliği giyen kadının kim olduğudur:) (gerçi onun bi sürü fikri var ama...)

    YanıtlaSil
  15. Siyah ve beyaz. Bence çok güzel olmuş. İlk defa görüyorum ve onayladım :D

    YanıtlaSil
  16. soqo; cok haklisin, onemli olan gelin :)

    gelin ayse; begenmene sevindim. Bende boyle bir kullanimi ilk defa gormeme ragmen gozu tirmalamayan romantik bir havasi var oldugunu dusunuyorum

    YanıtlaSil
  17. soqo; cok haklisin, onemli olan gelin :)

    gelin ayse; begenmene sevindim. Bende boyle bir kullanimi ilk defa gormeme ragmen gozu tirmalamayan romantik bir havasi var oldugunu dusunuyorum

    YanıtlaSil
  18. Gelinin boyu damattan uzun olmasin ya da ayni olsun diye bir cok uzun gelinler malesef boyle babetler giyiyorlar...

    YanıtlaSil