En tatlı Sevgililer Günü Hediyesi: Kişiye Özel Çikolata Paketi

2/08/2016

Kişiye Özel Çikolata Paketi

Yabanci bloglarda dolasirken fotografta ki cici sevgililer gunu hediye fikrini buldum. Gorur gormez cok begendim. Sevgililer Gunu icin cildirmiyorum. Fakat bana "a$k"i ve "sevgi"yi hatirlattigi icin o gun ufakta olsa minik bir hediyeyle sevdicegimi gulumsetmek ho$uma gidiyor. Belki benim gibi dusunenler vardir diye bu fikri diye paylasmak istedim. 

Bu tatli cikolata paketini hazirlamak icin Sevgililer Gunu'nu beklemeye de gerek yok aslinda. Hemen bir tane yapip sevdiceginizin cebine saklayabilirsiniz. Pazartesi sabahi O'na supriz olur. {bugun romantik miyim neyim boyle?} 

6a00e008ccf110883400e54ff95af38833-800wi

Ihtiyaciniz olan malzemeler; cikolata paketi, renkli kaplama kagidi,suradan ve buradan indirip{pdf} yazicidan ciktisini alabileceginiz yukarida ki kolajda gordugunuz etiketler ve istediginiz renk bir kalem. Enjoy !

{Bu tatli hediye suprizi illa ki sevgiliye yapilacak diye bir sart yok elbette. Kisiye ozel bir cikolata paketi almak annenizin, babanizin hatta kiz arkadaslarinizin da hosuna gider diye dusunuyorum.}

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok sewdim ben bu fikri. Hemen uygulamalıyım.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısın :)
    Harika bir fikir, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. SENİ BOLGUNU OKUMAK BANA ÇOK KEYİF VERİYOR..nE KADAR YARATICI VE GÖZLMECİSİN..eŞİN ÇOK ŞANSLI OLMALI..BEN SENİN GİBİ EL İŞLERİNDE YARATICI DEĞİLİM AMA..RENK UYUMUM FALAN İYİ AMA GALİBA BU İŞLER İÇİN YETERLİ DEĞİL..

    SENİ TAKİP EDİYORUM..VE ETMEYE DEVAM EDECEĞİM..

    KENDİNE İYİ BAK...

    YanıtlaSil
  4. Bu sablon super olmus Banucum :)) Kisiye ozel cikolata fikri is ayri guzel :)) Bekledigime degmis :))

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş banu teşekkürler fikir için.. ben böle tatlı şirin şeylere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. dün gece tam çikolatalar için yorum yazıyodum, aaa blog davetli okuyuculara açık dedi. kapattın sandım, nasıl üzüldüm.. meğer şablon değiştiriyomuşsun :)
    içime dert olmuştu valla..

    bloğunu tekrar okuyabileceğim için mutluyum, bu çikolata fikri de süper..

    YanıtlaSil
  7. aaa yazılar sağa geçmiş :) hayırlı olsun yeni dizayn :) bu arada ben bu fikre bayıldım ama o kadar güzel yazı yazabileceğimi sanmıyorum :(

    YanıtlaSil
  8. uyuz cadi'cim, hic bir yere gitmem ben :) beni boyle dusundugun icin cok tesekkur ederim-cok mutlu oldum..

    YanıtlaSil
  9. herkez gibi bende dün blogada sorun yaşadım ve aynı hislere kapıldım üzüldüm :(

    ben bu fikri sevdim eşimde çok sever çikolatayı.

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar sevimli bir fikir...Küçük ve sade bir hediye ama süsler ve yazılacak yazıların anlamı büyük...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Bu fikr sevdimm 14 subat öncesi tam süper olduu :)

    YanıtlaSil