Kısa Saç Modeli en çok bu kadına yakışıyor : Gülben Ergen

2/05/2016

Bu ara saçlarımla oynayasım var. Rengini değiştirmek istiyorum. Sonra pişman olurum diye rengiyle oynamak istiyorum sadece. Ondan da vazgeçiyorum filan derken kısaca bu ara saçlarıma taktım. Herhalde en çok özenip asla yaptıramayacağım bir şey bu kısa saç. Yakışana nasılda yakışıyor.  Bence Gülben Ergen saçlarını hiç uzatmasın mümkünse.. Haksız mıyım?




You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kendisini hiç sevmediğim için ne yapsa yakıştıramıyorum, maalesef. Çok samimiyetsiz geliyor bana.

    Kısa saç en çok Emma Watson'a yakışıyor.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadininda hastalari çok ama bir o kadarda samimiyetsiz bulan var senin gibi :) ben kendisini çok taniyamadim henuz, bazen sempatik bazen itici..

      Sil