Gri renk Oje Trendi - 2016 2017

3/17/2016

164459995-1903946cddee743352

Gecen sene bu donemlerde neler yazdigimi merak edince ortaya bu konu cikti!
Mavi ve lacivert ojelerle ugrasiyormusum! 
Bu sezonda gri ojeler gundemde. Siyah ojenin tahtina rakip olamaz ama mavi ve lacivert ojeden daha umut verici bir trend oldugu kesin! 

0693f424cae80e42_LaurenPoshGwyn
fotograflar: popsugar, glam

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bende akşam gri parlak ojelerimi sürmüştüm..isabet olmuş...pek trend insanı degilim ama olsun :)) sevindim sabah sabah...
    bRu

    YanıtlaSil
  2. lauren c. şirin duruyor. bu kadın ne giyse ne yapsa yakışıyormu ne?

    YanıtlaSil
  3. koyu gri olan güzelmiş. Siyah ojeme alternatif olabilir:)

    YanıtlaSil
  4. Creative'in gri ojesinin rengine bayıldımmm ahhh canım ahh nerden aklıma soktun şimdi burdan bakıp bakıp alışveriş listeme yeni şeyler ekliyorum sayende!!! aşağıdaki etek astarlarına da bittim ayrıca!!!

    YanıtlaSil
  5. Evett evettt "gri" çok güzel bir renkkk!!!victoria'nın rengi favorim...

    YanıtlaSil
  6. ben bu trendi pek sevdim, ama henüz güzel bir gri oje bulup sürebilmiş değilim...

    YanıtlaSil
  7. lacivert ve maviyi kullanamamıştım.
    ama griyi severim giysilerde özellikle.Ojesinide deniyim en iyis:)
    buarada yorumunu okuyup blog listeme ekledim.

    YanıtlaSil
  8. Ojelerimi genelde açık renklerden seçerim,o nedenle koyu gri ojedense açık renk olanını daha çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  9. Yılbaşında sürmek için deli gibi mat gri oje aradım ama burada satılmıyor hiçbir yerde :(

    YanıtlaSil
  10. Bence çok güzel görünüyorlar.Gene de daha açık bir tonunu tercih ederim!

    YanıtlaSil
  11. Ben sıksık sürüyorum ama bende başka hiç kimse beğenmiyor.aslında bence maskülen bir tarz,seviyorum

    YanıtlaSil
  12. koyu renkleri pek sevmem ama açık griye karşı sempatim var belki kullanabilirim.

    YanıtlaSil
  13. ahh zenci kızın oje rengi çok hoşuma gitti... senin yüzünden zarardayım :D ztn bu sıralar reflü davasına, yemeğe vuramadığım için alışverişe vurucam kendimi bir de böyle şeyleri gösterip gösterip aklımı çeliyosun :) neyse, gri oje hakikaten şık duruyor yahu..

    victoria çok kötü görünüyor bu arada. sanki iç çamaşırlarıyla ve tarumar saçlarıyla, yataktan kalkıp sokağa fırlamış gibi bi hali var...

    YanıtlaSil
  14. Acaba bana niye bu renkler hicbir sekilde cazip gelemiyor.

    YanıtlaSil
  15. Koyu gri olana bayildim :))

    YanıtlaSil
  16. Sonunda buldum :)http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/zafer-benimdir.html

    YanıtlaSil
  17. İstanbulda yok hiçbir yerde :) En son Çare Siayhla beyazı karıştırmak heralde :)

    YanıtlaSil
  18. victoria elini göstermek için bi çaba göstermiş galiba :))) baze komik oluyor çabaları

    YanıtlaSil
  19. koyu gri ton süper bence..sevdim bu rengi ben...

    YanıtlaSil