Siyah Elbise Modelleri - 2016 2017

3/07/2016

sweaterdress_look1

shiftdress_look1

classic_knee_length_dress_look1

classic_knee_length_dress_look2

minidress_look1

shiftdress_look2



Gwyneth Paltrow web sitesi GOOP'ta en favori siyah elbiselerini ve o elbiseleri hangi parcalarla kombinledigini fotograflar esliginde anlatti. Benim favorilerim ise  ilk fotografta ki suveter elbise{pembe opak coraplarla cok sirin gorunuyor} ve dorduncu fotografta gri hirkayla kombinledigi Topshop elbise oldu! Sizin favoriniz?

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben de pembe corapli suvetere ve son resimdeki siyah elbise ve botlara bayildimmmm :))

    YanıtlaSil
  2. Evet, kesinlikle diz boyu TopShop elbise. Burada TopShop olmamasi cok sinir bozucu olabiliyor bazen, ne kadar o kalabaligi hic bir zaman sevmemis olsam da.

    YanıtlaSil
  3. ben de 1'i beğendim, itiraf ediyorum pembe çorabın etkisine kapıldım..
    bir de 5 çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  4. siyah elbiselerin kurtarıcılığına diyecek yok hakkaten..çok şıklar.

    YanıtlaSil
  5. Bende gri hırka kombinasyonunu sevdim...

    YanıtlaSil
  6. Ben de en çok 4. yü beğendim. Gri hırka ile çok hoş olmuş:) Ne zaman elbise baksam gözüm hep siyahlara gider. Daha asil bir renk yok sanırım:))

    YanıtlaSil
  7. Her türLü siyah elbiseye hastayıom :) Asil ve şık paçoz olanı bile :)Favorim Topshop ve Chanel.. yok yok hepsi:)

    YanıtlaSil
  8. chanel elbiseye ve roger vivier botlara bayıldım, çok güzeller

    YanıtlaSil
  9. Benimde ilk elbise! çok tatlı olmuş, bide chanel mini elbiseli kombin.

    YanıtlaSil
  10. Bende ilk fotoğrafı ve mini chanel elbiseli olanı çok beğendim!

    YanıtlaSil
  11. elbiseler güzel. detaylarla daha da güzel bakınız ayakkabı ve kemerlere :D

    YanıtlaSil
  12. aynen benim de o topshop elbise hoşuma gitti :)
    Çok güzel bir uyum oluşmuş

    {fashioncholicgirl.blogspot.com}

    YanıtlaSil
  13. aynen benim de o topshop elbise hoşuma gitti :)
    Çok güzel bir uyum oluşmuş

    {fashioncholicgirl.blogspot.com}

    YanıtlaSil
  14. ben bu hatuna ısınamadım..filmleri vs güzel ama bi türlü sevemedim sevimsiz sanki:)))bradlede çıkmıştı di mi bu?ama konbinleri çok şık..ekose boyunu sevmedim ama..eline sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  15. Benim gibi elbise bağımlısı biri için inan seçim çok zor.istiyorum :(1,2 ve 4.bayıldım.hele gri hırka tam bir topshop ürünü.

    YanıtlaSil
  16. ben hepsini cok begendim yaaa.Ama gri hirka kombinasyonu degisik olmus .Super .

    YanıtlaSil
  17. kesinlikle channel elbise ve gucci botlar...ama daha hoş bi çorap giyebilirdi ya da çorapsız da olurdu.

    YanıtlaSil
  18. sondan 2. ayakkabılara bayıldım

    YanıtlaSil