Düğün Pastaları - Pasta Modelleri 2016 2016

4/20/2016

dugun-pastasi-1

dugun-pastalari-4

dugun-pastalari-2

Bu pastalari gordugumden beri aklimdan cikaramiyorum. Cicekler dahil tum suslemeler seker hamuruyla yapilmis. Renklerin uyumu ve kombinasyonlar muhtesem! Asagida ki pasta ise cok ozel cunku pastanin tasarimi-uzerinde ki kabartma desenler dahil- tamamen gelinlige uygun yapilmis.

dugun-pastasi-3

Daha fazlasi burada ! Enjoy!

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok ama çok güzelgörünüyorlar.
    Bu kadar özenli hazırlanmış bir pastanın tadını düşünebiliyor musun Banu?

    YanıtlaSil
  2. $ahane olurdu eminim... ozellikle son fotografta ki pastanin icinin cikolatali oldugunu dusunup kahroluyorum :) keske gormeseydim bu fotograflari :)

    YanıtlaSil
  3. tanrım, gelinlikle takım olana bayıldım!

    keşke bu kadar erken evlenmeseydim :P

    YanıtlaSil
  4. Ayyyh ayyh tekrar evlensem acaba hangisini secerdim :)) Sarmasikli olan diyecegim ama gozum pembeye kayiyor sonra, ama ben maviyi de cok severim... hmm ? Ben en iyisi tekrar evlenmeyeyim :P

    YanıtlaSil
  5. Şahaneeeeşmiş Bende sondakini tercih ederim...

    YanıtlaSil
  6. alttaki uyumlu gelinlik ve pastaya aşık oldum!
    hem gelinliği hem pastayı istiyorum=)

    YanıtlaSil
  7. Ah diyetim olmayacaktı ve ben de bu pastalarla aynı odada olacaktım :)

    YanıtlaSil
  8. değil yemek ben bunların yakınında bile duramam üstüne toz toprak kaçar elim kolum çarpar
    sanat eseri resmen

    YanıtlaSil
  9. Düğün pastası ve gelinlik aranıp duruyordum yine sevinç çığlıkları attırdın bana Banucum :)
    Düğün temam bahar dalı olacağı için mavi pasta çok hoşuma gitti.Canlı çiçeklerle süsletmeyi planlıyordum ama bu da fena fikir değil ;)

    YanıtlaSil
  10. ayyy gelinlikle uyumlu olan nekadar hoş yaaaa..bayıldım eridim bittim vallahi :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, iyi bir blog takipcisi degilim ama salincaktaikikisi'yi hafiftarif-Gulfem sayesinde ogrendim ve hergun bakiyorum, harika! Ilk yorumumu da bu sanat eseri pastalara yapmak istedim. Arnavutkoy'de Muskat diye bir pastane var, goruntusu de tadi da enfes pastalarinin, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  12. ama bunlar çok güzel olmuş yaaaaaaa.........
    ben kıyamam ki onları yemeye...
    böle baş ucumda dursun ben seyrediyim...
    nasıl kesilir o düğünde????
    offffff hepsini istiyorum hepsini...
    ama gelinlikle takım olanı daha bi çok istiyorum...
    gelinliğide istiyorum...
    çok mu şey istiyorum?????

    YanıtlaSil