Düğün Fotoğrafları / Resimleri

5/11/2016

6a00e54f9dd3a2883400e553a03c658833-800wi

6a00e54f9dd3a2883400e553a08b5f8833-800wi

6a00e54f9dd3a2883400e553bb82128834-800wi

6a00e54f9dd3a2883400e553bb83388834-800wi

Normalde ayni gun icinde ayni siteden kaynak gostererek iki yazi yayinlamam ama bu dugun fotograflarini arsivde bekletmeye kiyamadim. Eger dugun hazirliklari icindeyseniz ve o ozel gunde cekilecek fotograflariniz icin ilham ariyorsaniz dogru adres burada ! {via love notes}

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bittim gelinliğe ne kadar hoş eteği..üstü tüm düz olsa belki daha zarif olurdu..eline sağlık iyiki saklamamışsın:)))

    YanıtlaSil
  2. fotograflar cok guzel, benim dugunumu de ayni sekilde cok guzel fotograflarla sanatlastiran Esra Pozan'i da ilgilenen herkese oneririm.

    YanıtlaSil
  3. bunlar cok güzel fotoğraflar!

    ben de böyle anlık düğün fotoğraflarım olsun çok istemiştim ama çekecek arkadaşım gelemedi :/

    YanıtlaSil
  4. En çok bu beyaz üstü açık arabayı beğendim!Onun içinde olmak isterdim...
    Gerçi efsanevik düğün hatıralamızdan bahsetmiştik sanıyorum;)
    Aman birdaha girmeyelim,toparlanması zaman alıyor:)))

    YanıtlaSil
  5. Gelinlik modellerinin tamamı harika, özellikle bu model tam düşlediğim gibi. Fırfırları gelinliklerde görmek çok güzel. Pek umudum yoktu bu konuda, görünce çok mutlu oldum, paylaştığın için teşekkürler.

    Her şey için çok teşekkürler...
    Buseler...

    YanıtlaSil
  6. fotoğraflar güzelmiş ama amcam biras yaşlıymış :):)

    YanıtlaSil
  7. Bu gelinliğe bayıldım! Kaydedicem belki lazım olur ilerde :P

    YanıtlaSil
  8. enaz resimler kadar güzelmiş gelinlik,etek kısmına bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
  9. gerçekten harika fotoğraflar,stüdyo fotoğraflarından gına geldi zaten..

    YanıtlaSil
  10. Çok çok güzel fotolar bunlar...

    Zaman ne kadar çabuk geçiyor...
    Ne kadar çabuk eskiyor yeniler!
    Şimdi kendi düğün fotoğraflarımı, pastamı katırladıkça üzülüyormuyum ne!
    Oysa o gün bana göre muhteşemdi...
    Saçım, makyajım, gelinliğim, duvağım, düğünüm, pastam ve müzik harikaydı yada öyle gelmişti bana...

    Şimdi böyle farklı temalar gördükçe içim burkuluyor...
    Keşke ahhh, keşke diyorum ama zamanı başa sarmak mümkün değil dimi :(

    YanıtlaSil
  11. ben şu son resme bayıldım // e gelin de fena diil yani :D

    YanıtlaSil
  12. fotoğraflar çok güzel, açık havada çekilen fotoğrafların tadı başka oluyor yaşamış biri olarak gelin adaylarına mutlaka tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. 28haziran2008 de çekimini yaptıgım canım gelinimmm .çok teşekkur ederim beni tavsiye ettigin için. ilgilenenler f.book tan bana ve fotograflarıma ulaşabilirler. ya da www.esrapozan.com web sitemin adresi..herkese kocaman kocaman mutluluklar
    ps:gunel fotograflara f.book'tan ulaşabilirisniz

    YanıtlaSil
  14. fotograflar fena diil ama sibel özbilgiçi tek gecerim.. benim dugunumu unutulmaz kılan oydu kendisine cok tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  15. önerim bu güzel günün resimleri için "pozan fotoğrafçılık" portföyüne bakmanız.. muhteşemler...aa! şimdi farkettim.:D o da zaten yorum yapmış...

    YanıtlaSil